logo-softwarestudio-2020-600

Studio System WEB konfiguracja terminali

Studio System WEB

Aplikacja System Studio WEB pozwala na dostęp do naszych programów z poziomu mobilnego terminala opartego o system Android.

Rozpoczęcie pracy odbywa się w dwóch etapach:

  • Dodanie użytkownika – dedykowanego do pracy z terminalem
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji na terminalu
Przykładowy terminal urządzenie Zebra MC 3300

Dodawanie nowego użytkownika terminala

Aby dodać nowego użytkownika, przechodzimy do Panelu Administracji, wybierając pomarańczowy przycisk Administracja z prawej strony.

Wybór roli

Następnie z lewego menu Administrator wybieramy polecenie Użytkownicy i wybieramy z paska poleceń, polecenie Nowy.

Widok Administratora

Wypełniamy formularz dopisania użytkownika. Pola opisane wytłuszczoną czcionką są wymagane do uzupełnienia. W kontrolce Rola wybieramy WMSAndroid, natomiast w kontrolce Rodzaj Menu wybieramy, DefaultMobile.aspx.

Formularz dopisania użytkownika

Po wypełnieniu pozostałych kontrolek klikamy przycisk Zapisz.

Aby nadać użytkownikowi hasło klikamy przycisk Edycja.

Obok przycisków Zapisz i Anuluj, widzimy przycisk Hasło, które pozwala nadać hasło użytkownikowi.

Formularz edycji użytkownika
Zmiana hasła

Po wprowadzeniu hasła (minimum 5 znaków), klikamy na przycisk Zapisz.

Instalacja aplikacji

Aplikację System Studio WEB możemy pobrać ze Sklepu Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.softwarestudio.android.studiosytemweb

1. Pierwsze uruchomienie

Okno, które wyświetla się przy pierwszym uruchomieniu.

StudioSystem WEB

2. Menu

Od lewej krawędzi ekranu możemy rozwinąć menu.

Menu z lewej krawędzi

3. Wprowadzanie adresu

Wpisujemy adres swojej aplikacji i klikamy Zapisz adres.

Adres aplikacji użytkownika

4. Logowanie

Logujemy się przy użyciu loginu i hasła dostarczonego przez administratora.

Logowanie

5. Program

Po zalogowaniu widzimy główne menu programu.

Menu