StudioSystem na potrzeby klientów wprowadza integrację z Allegro w obszarze Dyskusji, czyli sporów otwieranych przez kupujących z nadzorem allegro.
Działanie integracji
Aplikacja uruchamia co określony czas usługę, który pobiera nowe dane do tabel:
- dane nagłówkowe dyskusji
- wiadomości w ramach dyskusji
- zamówienia dla których otwarto dyskusję
- zamówione przedmioty dla których otwarto dyskusję
Aby pobieranie danych było aktywne konieczna jest aktywacja konta API i jego aktualizacja poprzez klucze API.
Listy dyskusji i podgląd
Po stronie StudioSystem, możemy pobrane dane wyświetlić w wygodny do obsługi przez klienta sposób. W dedykowanej tabeli wyświetlamy podstawowe dane kupującego, takie jak: login kupującego, imię, nazwisko czy numer telefonu. Dodatkowo wyświetlamy temat dyskusji, ilość wiadomości oraz datę ostatnio przesłanej wiadomości. Allegro każdą dyskusję oznaczyło odpowiednim statusem: w toku, rozwiązana (zamknięta), nierozwiązana – statusy wyświetlamy w tabeli.
Przykład wyświetlanej dyskusji u klienta.
W tabeli mamy trzy polecenia:
- Informacje – polecenie wyświetli nam informację o przedmiocie do którego utworzono dyskusję
- Wiadomości – polecenie wyświetla korespondencję dyskusji w formie tabeli, każda wiadomość to osobny rekord
- Pozycje zamówienia – polecenie wyświetla wszystkie pozycje zamówienia.
Wiadomości
SoftwareStudio przygotował obsługę wyświetlania wiadomości w formie tabeli.
Mamy tu możliwość wyświetlenia poszczególnych wiadomości zapisanych w ramach dyskusji, przez Sprzedającego, Kupującego czy Administratora (allegro). Dostępne polecenia:
- Załączniki – wyświetla załączniki dodane do wiadomości.
- Odpowiedź – uruchamia dedykowaną transakcję do wysłania odpowiedzi.
Odpowiedź
Transakcja pozwala na podgląd ostatniej wiadomości w ramach dyskusji i dopisanie odpowiedzi. W ramach odpowiedzi można dodać załącznik do wiadomości – tylko jeden (ograniczenie allegro).
Po zapisaniu zostaje uruchomiona funkcja, która wysyła dane do allegro. Dopisana odpowiedź jest pobierana do allegro w kolejnym pakiecie synchronizacji.
Czytaj więcej:
Ankiety.aspx
StudioSystem oferuje elastyczny mechanizm dowolnego projektowania ankiet za pomocą których można zbierać informacje na dowolny temat, zarówno bezpośrednio przez handlowców jak i wypełniane przez klientów. Dodatkową funkcjonalnością modułu ankiety jest wykorzystanie ich jako platformy e-learningowej. Moduł Ankiet Na pracę z modułem ankiet składają się elementy związane z: Projektowaniem i zarządzanie ankietami Tworzenie nagłówka ankiety Definiowanie kolejnych kroków Określanie elementów w danym
Dwustronna korespondencja mailowa
Dzięki korespodencjii mailowej Mamy możliwość uruchomienia pobierania skrzynki odbiorczej klienta, dzięki czemu możemy wyświetlać zarówno wiadomości wychodzące i przychodzące. Transakcja wyświetla, w formie wątku, wiadomości przychodzące oraz wychodzące dotyczące reklamacji. Wyświetlanie treści Do wyświetlania treści maila używamy edytora froala, dzięki temu możemy bez problemu wyświetlać maile, które zawierają formatowanie html. Załączniki Jeśli do wiadomości załączony jest załącznik zostanie wyświetlony
SoftwareStudio e-mail komunikacja mailowa korespondencja korespondencja mailowa mail maile maile dwustronne powiadomienia mailowe wiadomości mailowe
Konfiguracja MENU – Pozycje menu
Funkcja ustawień menu umożliwia firmom dostosowywanie pozycji menu na różne sposoby. Mogą wybrać wyświetlanie swoich pozycji menu w określonym stylu, takim jak siatka lub lista, lub mogą tworzyć niestandardowe projekty, aby ich menu było bardziej atrakcyjne wizualnie. URUCHOMENIE Definicję menu wykonujemy w module Konfiguracja. Narzędziami do konfigurowania menu są elementy Konfiguracji: Grupy, Pozycje MENU i SUBMENU
Korespondencja mailowa
Najczęstszym sposobem wykorzystywania maili u Naszych klientów jest wysyłka powiadomień mailowych, czyli komunikacja jedno stronna nadawca – > odbiorca. Natomiast jesteśmy też w stanie pobierać wiadomości ze skrzynki klienta i umożliwić komunikowanie się dwustronne oraz wyświetlić całą korespondencję mailową dotyczącą jednego temat. Konfiguracja konta Musimy mieć w systemie zdefiniowane konto pocztowe. Konto będzie wykorzystywane do wysyłania wiadomości
StudioSystem e-mail j_mail komunikacja mailowa korespondencja korespondencja mailowa mail maile maile dwustronne Powiadomienia powiadomienia mailowe wiadomości mailowe
j_forum.aspx
Platforma StudioSystem zawiera również rozbudowane forum użytkowników, na którym użytkownicy mogą omawiać tematy związane z platformą, zadawać pytania i przekazywać opinie. To forum zapewnia użytkownikom doskonały sposób na łączenie się ze sobą oraz dzielenie się wskazówkami i sztuczkami, jak najlepiej wykorzystać platformę. Forum służy również jako świetny system wsparcia, umożliwiając użytkownikom uzyskanie pomocy w przypadku