logo-softwarestudio-2020-600

Dwustronna korespondencja mailowa

Dzięki korespodencjii mailowej Mamy możliwość uruchomienia pobierania skrzynki odbiorczej klienta, dzięki czemu możemy wyświetlać zarówno wiadomości wychodzące i przychodzące.

Transakcja wyświetla, w formie wątku, wiadomości przychodzące oraz wychodzące dotyczące reklamacji.


Wyświetlanie treści

Do wyświetlania treści maila używamy edytora froala, dzięki temu możemy bez problemu wyświetlać maile, które zawierają formatowanie html.


Załączniki

Jeśli do wiadomości załączony jest załącznik zostanie wyświetlony przycisk Załącznik. Po jego kliknięciu zostanie wyświetlona lista załączników – transakcja j_zalacznik.aspx.


Korespondencja mailowa

W oknie transakcji dwustronnej korespondencji mailowej mamy także możliwość wysłania maila do klienta korzystając z opcji Wyślij mail w oknie informującym nas między innymi o statusie reklamacji, czy o osobie reklamującej

uruchamia transakcję dopisania wiadomości mailowej – szerzej opisane tutaj. Podczas uruchomienia tej transakcji możliwe jest podstawienie danych np. z reklamacji. Użytkownik ma wpływ na treść wiadomości.

Więcej o Korespondencji mailowej możemy przeczytać tutaj: