Najczęstszym sposobem wykorzystywania maili u Naszych klientów jest wysyłka powiadomień mailowych, czyli komunikacja jedno stronna nadawca – > odbiorca. Natomiast jesteśmy też w stanie pobierać wiadomości ze skrzynki klienta i umożliwić komunikowanie się dwustronne oraz wyświetlić całą korespondencję mailową dotyczącą jednego temat.
Konfiguracja konta
Musimy mieć w systemie zdefiniowane konto pocztowe. Konto będzie wykorzystywane do wysyłania wiadomości z poziomu programu oraz do odczytania skrzynki odbiorczej danego adresu mailowego.
Korespondencja mailowa wychodząca – skrzynka nadawcza
Nasze oprogramowanie pozwala na wysyłkę dwóch rodzajów wiadomości mailowych:
- Automatyczne
- Manualne
Automatyczne
Do zdefiniowanego wcześniej szablonu podstawiana są dane np. reklamacji i wysyłana jest wiadomość do odbiorcy. Możemy skonfigurować, aby taka automatycznie generowana wiadomość byla wysyłana po wykonaniu jakieś czynności, np. dopisaniu reklamacji, zmianie statusu.
Manualne
Użytkownik wybiera moment, kiedy chce wysłać wiadomość. W programie dostępne jest polecenie Wyślij mail – które uruchamia transakcję dopisania wiadomości mailowej – szerzej opisane tutaj. Podczas uruchomienia tej transakcji możliwe jest wczytanie szablonu wiadomości, a następnie podstawienie danych np. z reklamacji. Użytkownik ma wpływ na treść wiadomości.
Odbiór maili – skrzynka odbiorcza
Z konta pocztowego, pobieramy wszystkie nowe wiadomości w skrzynce odbiorczej. Synchronizacja odbywa się zgodnie z interwałem ustawiony w zadaniu usługi SSservice.
Korespondencja mailowa
Ostatni etap to połączenie wybranych wiadomości. W przykładowej konfiguracji do łączenia wiadomości użyliśmy zawartości kolumny temat. W wiadomościach wysyłanych był zawsze zapisywany identyfikator reklamacji. Następnie w programie tworzymy korespondencję mailową, łącząc wyniki ze skrzynki nadawczej i skrzynki odbiorczej.
Korespondencję możemy wyświetlać w formie:
- Tabeli – poszczególne rekordy to wiadomości mailowe
- Wydruku/Podglądu – jako dodatkowy element np. tabelka korespondencji w podglądzie reklamacji
- Dedykowana transakcja do wyświetlania korespondencji mailowej
Czytaj więcej:
Dwustronna korespondencja mailowa
Dzięki korespodencjii mailowej Mamy możliwość uruchomienia pobierania skrzynki odbiorczej klienta, dzięki czemu możemy wyświetlać zarówno wiadomości wychodzące i przychodzące. Transakcja wyświetla, w formie wątku, wiadomości przychodzące oraz wychodzące dotyczące reklamacji. Wyświetlanie treści Do wyświetlania treści maila używamy edytora froala, dzięki temu możemy bez problemu wyświetlać maile, które zawierają formatowanie html. Załączniki Jeśli do wiadomości załączony jest załącznik zostanie wyświetlony
SoftwareStudio e-mail komunikacja mailowa korespondencja korespondencja mailowa mail maile maile dwustronne powiadomienia mailowe wiadomości mailowe
Integracja z Allegro (moduł – Dyskusje)
StudioSystem na potrzeby klientów wprowadza integrację z Allegro w obszarze Dyskusji, czyli sporów otwieranych przez kupujących z nadzorem allegro. Działanie integracji Aplikacja uruchamia co określony czas usługę, który pobiera nowe dane do tabel: dane nagłówkowe dyskusji wiadomości w ramach dyskusji zamówienia dla których otwarto dyskusję zamówione przedmioty dla których otwarto dyskusję Aby pobieranie danych było aktywne konieczna jest aktywacja konta API i
StudioSystem allegro dyskusje instrukcja Integracja moduł Reklamacje RMA SoftwareStudio StudioSystem
Powiadomienia SMS
W czasach nowożytnych firmy coraz częściej korzystają z automatycznych powiadomień SMS, aby zapewnić klientom lepszą obsługę. Ta technologia pozwala firmom szybko i łatwo wysyłać spersonalizowane wiadomości do swoich klientów, informując ich o aktualizacjach, rabatach i ofertach specjalnych. Korzystając z automatycznych powiadomień SMS, firmy mogą pozostawać w kontakcie ze swoimi klientami i informować ich o najnowszych
Konfiguracja StudioSystem Powiadomienia Powiadomienia SMS serwersms.pl SMS SMS API sms.aspx smsapi Wysyłka SMS
j_mail.js
W dzisiejszym cyfrowym świecie automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail jest ważnym narzędziem dla firm, które pozwala firmom pozostawać w kontakcie z klientami, zwiększać wydajność i oszczędzać czas. Automatyczne e-maile to te, które są automatycznie wysyłane przez program komputerowy, zwykle wyzwalane przez określone warunki lub zdarzenia. Automatyczne wiadomości e-mail Transakcja j_mail.js pozwalająca na wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu
ssjob_mail.aspx
StudioSystem zapewnia również szereg narzędzi komunikacyjnych, takich jak system poczty elektronicznej, umożliwiający użytkownikom łatwe i szybkie wysyłanie wiadomości do swoich klientów. System ten umożliwia również użytkownikom tworzenie spersonalizowanych wiadomości e-mail i biuletynów oraz śledzenie wyników ich kampanii.