Dzięki korespodencjii mailowej Mamy możliwość uruchomienia pobierania skrzynki odbiorczej klienta, dzięki czemu możemy wyświetlać zarówno wiadomości wychodzące i przychodzące.
Transakcja wyświetla, w formie wątku, wiadomości przychodzące oraz wychodzące dotyczące reklamacji.
Wyświetlanie treści
Do wyświetlania treści maila używamy edytora froala, dzięki temu możemy bez problemu wyświetlać maile, które zawierają formatowanie html.
Załączniki
Jeśli do wiadomości załączony jest załącznik zostanie wyświetlony przycisk Załącznik. Po jego kliknięciu zostanie wyświetlona lista załączników – transakcja j_zalacznik.aspx.
Korespondencja mailowa
W oknie transakcji dwustronnej korespondencji mailowej mamy także możliwość wysłania maila do klienta korzystając z opcji Wyślij mail w oknie informującym nas między innymi o statusie reklamacji, czy o osobie reklamującej
uruchamia transakcję dopisania wiadomości mailowej – szerzej opisane tutaj. Podczas uruchomienia tej transakcji możliwe jest podstawienie danych np. z reklamacji. Użytkownik ma wpływ na treść wiadomości.
Więcej o Korespondencji mailowej możemy przeczytać tutaj:
Czytaj więcej:
Integracja z Allegro (moduł – Dyskusje)
StudioSystem na potrzeby klientów wprowadza integrację z Allegro w obszarze Dyskusji, czyli sporów otwieranych przez kupujących z nadzorem allegro. Działanie integracji Aplikacja uruchamia co określony czas usługę, który pobiera nowe dane do tabel: dane nagłówkowe dyskusji wiadomości w ramach dyskusji zamówienia dla których otwarto dyskusję zamówione przedmioty dla których otwarto dyskusję Aby pobieranie danych było aktywne konieczna jest aktywacja konta API i
StudioSystem allegro dyskusje instrukcja Integracja moduł Reklamacje RMA SoftwareStudio StudioSystem
Korespondencja mailowa
Najczęstszym sposobem wykorzystywania maili u Naszych klientów jest wysyłka powiadomień mailowych, czyli komunikacja jedno stronna nadawca – > odbiorca. Natomiast jesteśmy też w stanie pobierać wiadomości ze skrzynki klienta i umożliwić komunikowanie się dwustronne oraz wyświetlić całą korespondencję mailową dotyczącą jednego temat. Konfiguracja konta Musimy mieć w systemie zdefiniowane konto pocztowe. Konto będzie wykorzystywane do wysyłania wiadomości
StudioSystem e-mail j_mail komunikacja mailowa korespondencja korespondencja mailowa mail maile maile dwustronne Powiadomienia powiadomienia mailowe wiadomości mailowe
Zgłoszenie reklamacyjne – jqs_dprek_rma.js
Skrypt wykorzystywany w programie Reklamacje.net umożliwiający użytkownikowi na dopisanie oraz edytowanie reklamacji.
j_mail.js
W dzisiejszym cyfrowym świecie automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail jest ważnym narzędziem dla firm, które pozwala firmom pozostawać w kontakcie z klientami, zwiększać wydajność i oszczędzać czas. Automatyczne e-maile to te, które są automatycznie wysyłane przez program komputerowy, zwykle wyzwalane przez określone warunki lub zdarzenia. Automatyczne wiadomości e-mail Transakcja j_mail.js pozwalająca na wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu
j_tab.aspx
Funkcjonalność j_tab.aspx pozwala na uruchamianie kilku transakcji w jednym oknie, gdzie poszczególne transakcje otwierane są w zakładkach. Zakładki wyświetlane są w lewym panelu bocznym. j_tab.aspx jest nowszą wersją transakcji x_tab.aspx. Konfiguracja jest identyczna jak dla transakcji x_tab.aspx i może być używana zamiennie, tzn. odwołanie parametrów są takie same. Wystarczy zmienić nazwę transakcji i będzie działać