StudioSystem jest idealny dla każdego, kto chce stworzyć coś wyjątkowego i podzielić się swoją pracą z innymi. Jest przyjazny dla użytkownika i intuicyjny, więc każdy może od razu zacząć. Ponadto oparta na chmurze platforma StudioSystem ułatwia współpracę z innymi, bez względu na to, gdzie się znajdujesz. Po wywołaniu menu Użytkownicy w pulpicie nawigacyjnym po prawej stronie zostanie wyświetlony rejestr dopisanych już użytkowników do programu.
Ogólnie rzecz biorąc, StudioSystem to niesamowita platforma dla kreatywnych profesjonalistów. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, obszernej bibliotece zasobów i potężnym aplikacjom interaktywnym użytkownicy mogą łatwo tworzyć, zarządzać i udostępniać swoje projekty. Jeśli więc szukasz sposobu na stworzenie czegoś wyjątkowego i podzielenie się tym ze światem, StudioSystem to idealna platforma dla Ciebie.
Po wywołaniu menu UŻYTKOWNICY otrzymujemy dostęp do wszystkich dopisanych użytkowników systemu, do rejestru Przeglądaj pracowników oraz otrzymujemy możliwość dopisania nowego użytkownika systemu.
Z poziomu rejestru dostępne są funkcje: Dopisania, edycji, konfiguracji uprawnień o resetowania uprawnień użytkownika.
W rejestrze aktywne są funkcje: dopisania nowego użytkownika, modyfikacji wprowadzonych danych, dopisania uwag do wybranego użytkownika systemu, podglądu zamówień skojarzonych z wybranym użytkownikiem, podglądu zadań dopisanych dla wybranego użytkownika oraz dopisania mu nowego zadania.
Dopisanie (dodanie) użytkownika
Dopisanie nowego użytkownika jest możliwe dzięki funkcji DOPISZ. Po wywołaniu funkcji pojawi się okno dopisania nowego użytkownika. W pierwszym polu należy wpisać Imię i nazwisko, kolejno Nazwisko, Imię, Ulicę, Miejscowość, kod pocztowy, Nr domu, Nr mieszkania, Telefon oraz E-mail. W kolejnym polu należy zaznaczyć czy dopisywany użytkownik ma mieć dostęp do obsługiwania zamówień. W polu ROLA informację należy wybrać z listy rozwijanej.
W kolejnych polach należy zaznaczyć czy użytkownik ma mieć prawo do przeglądania dokumentów, ich drukowania, grupowania oraz eksportowania danych oraz czy ma mieć dostęp do menu kontekstowego (menu uruchamiane prawym przyciskiem myszy). Zaznaczenie pola wyboru oznacza udzielenie użytkownikowi do wybranej funkcji. Wprowadzone dane należy zapisać korzystając z przycisku-funkcji ZAPISZ. Istnieje także możliwość wycofania się z wprowadzonych danych przez skorzystanie z przycisku-funkcji ANULUJ.
Po zapisaniu informacji należy zamknąć okno dopisywania korzystając z funkcji ZAKOŃCZ, przycisk X.
Edycja danych użytkownika
Funkcja EDYCJA umożliwia wprowadzenia zmian w wybranych polach w wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie przed uruchomieniem funkcji, kartotece oraz umożliwia dopisania uwag oraz dołączenia dowolnych dokumentów w formie elektronicznej, a także podgląd złożonych zamówień.
Po uruchomieniu funkcji pojawia się formularz edycji kartoteki składający się z czterech zakładek.
Zakładka DANE PODSTAWOWE umożliwia edycję danych w wybranych polach. Edycję wybranego pola uruchamiamy przez kliknięcie.
Zakładka UWAGI umożliwia dopisanie dowolnych uwag-komentarzy do kartoteki wybranego pracownika. Aby do kartoteki pracownika dopisać komentarz należy kliknąć na wiersz z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu wpisujemy Tytuł notatki, w kolejnym jej treść. Pola KTO i DATA UTWORZENIA zostaną uzupełnione automatycznie przez system po zapisaniu zmian.
Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy lub wybrania polecenia myszką.
Usuwanie konta użytkownika
Z poziomu platformy nie ma możliwości usuwania kont użytkowników. Zamiast tego program oferuje opcje wyłączanie aktywności konta. Konto nieaktywne nie pozwala na zalogowanie.
Ponieważ zapisy historii i dokumentów są powiązane relacjami w bazie z kontem użytkownika, dlatego zabronione jest fizyczne usuwanie tych kartotek.
Uprawnienia użytkownika
Każdy użytkownik oprogramowania może mieć ustalany szczegółowy zakres dostępu do poszczególnych elementów systemu, transakcji, menu itp.
Uprawnienia do MENU wg roli
Funkcja umożliwia zdefiniowanie uprawnień wybranego użytkownika do poszczególnych pozycji menu. Po uruchomieniu funkcji pojawi się lista ról dostępnych w programie. Po wybraniu roli z listy pojawi się tabela zawierająca szczegółowe pozycje menu. Tabela dla menu budowana jest dynamicznie w oparciu o aktualnie skonfigurowane menu.
Jeżeli dla wybranego użytkownika wyłączymy dostęp do poszczególnych pozycji menu. Zostaną one zaznaczone na czerwono. Po zalogowaniu do programu pozycje te zostaną wyświetlone jako niedostępne.
Uprawnienia do transakcji
Funkcja umożliwia wyłączenie lub włączenie uprawnień wybranemu użytkownikowi do poszczególnych transakcji (funkcji systemu).
Po uruchomieniu funkcji pojawi się lista dostępnych w systemie folderów zawierających transakcję.
Po wskazaniu folderu z listy wyświetli się tabela zawierająca listę dostępnych transakcji.
Jeżeli transakcję oznaczymy jako niedostępną wówczas zostanie ona zaznaczona czerwonym kolorem.
Po zalogowaniu do programu i próbie uruchomienia niedostępnej transakcji pojawi się komunikat DOSTĘP ZABRONIONY.
Uprawnienia systemowe
Po wyborze użytkownika i uruchomieniu funkcji UPRAWNIENIA SYSTEMOWE na ekranie pojawi się lista wszystkich magazynów, komórek MPK i oddziałów.
Lista budowana jest dynamicznie i uzależniona jest od informacji zdefiniowanych w skorowidzach systemu.
Administrator systemu może wyłączyć dostęp do poszczególnych magazynów, komórek MPK czy oddziałów przez odznaczenie w polu DOSTĘP.
Po odznaczeniu informacji w polu DOSTĘP i przejściu do innego wiersza pole zostaje odznaczone i wokół niego wyświetla się czerwona ramka. Jeżeli wybranemu użytkownikowi przypiszemy np. tylko jedną komórkę MPK, oznacza to, że nie będzie mógł jej zmienić podczas pracy w systemie. Przykładowy użytkownik może tylko i wyłącznie zmieniać magazyn oraz przypisany oddział. Po zalogowaniu do systemu użytkownika przypisany aktualnie oddział, magazyn i komórka będą wyświetlane w prawej dolnej części ekranu.
Czytaj więcej:
Aplikacja terminal – konfiguracja
Platforma StudioSystem i aplikacja zbierająca dane na Androida oferują innowacyjne i wydajne sposoby gromadzenia, śledzenia i analizowania danych. Dzięki platformie StudioSystem możesz łatwo zarządzać gromadzeniem danych na wielu urządzeniach, w tym na systemach Android, iOS i Windows. Możesz łatwo organizować i przechowywać dane, a także szybko i dokładnie je analizować za pomocą wbudowanego pulpitu analitycznego.
Konfiguracja SoftwareStudio aplikacja terminal Konfiguracja menu terminal WMS
Możliwości konfiguracji StudioSystem
Dobry program powinien być dopasowany pod użytkownika. Z tego powodu Nasza platforma StudioSystem posiada moduł Konfiguracji. Który pozwala na konfigurację niemal całego programu zgodnie z wymaganiami użytkownika. StudioSystem to kompleksowe oprogramowanie do konfiguracji platformy, które pomaga firmom każdej wielkości w bardziej efektywnym zarządzaniu danymi cyfrowymi. Zawiera intuicyjny interfejs typu „przeciągnij i upuść” oraz kompleksowy zestaw narzędzi
StudioSystem Konfiguracja program program magazynowy SoftwareStudio Ustawienia WMS
Ulubione
Platforma StudioSystem firmy StudioSystem rewolucjonizuje sposób działania firm. Dzięki szerokiej gamie funkcji pozwala zespołom szybko i łatwo współpracować nad projektami, zarządzać zadaniami i zachować porządek. Jedną z najpotężniejszych funkcji StudioSystem jest funkcja ulubionych skrótów. Ta funkcja ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych funkcji za pomocą jednego kliknięcia.
WebService
Integracja usług internetowych z platformą StudioSystem umożliwia firmom dostęp do danych klientów i spostrzeżeń z platformy w czasie rzeczywistym. Ułatwia to firmom tworzenie dostosowanych usług i doświadczeń dla klientów, bez względu na to, gdzie się znajdują. Co więcej, firmy mogą korzystać z usług sieciowych, aby integrować własne, niestandardowe aplikacje z platformą, co pozwala im tworzyć
XV. RDP Remote Access – uprawnienia użytkowników do zdalnego logowania do serwerów
RDP Remote Access jest składnikiem systemu SoftwareStudio, kompleksowej platformy programistycznej. Umożliwia użytkownikom dostęp do swoich aplikacji i danych z dowolnego miejsca na świecie. RDP Remote Access to bezpieczne, niezawodne i łatwe w obsłudze rozwiązanie dostępu zdalnego, które zapewnia użytkownikom dostęp do ich aplikacji, danych i zasobów, niezależnie od ich fizycznej lokalizacji.