copy_knaso_kpaso.aspx

StudioSystem od SoftwareStudio upraszcza zarządzanie danymi dzięki funkcji kopiowania wpisów z tabeli KNASO do KPASO. Przede wszystkim, system umożliwia szybkie powielanie informacji o asortymencie, co zapewnia spójność danych w różnych modułach. Dodatkowo, aplikacja przyspiesza procesy wprowadzania nowych produktów i ich wariantów, minimalizując ryzyko błędów manualnych i zwiększając efektywność pracy.

Kopiowanie schematów kompletacji kartoteki asortymentowej może być realizowane za pomocą dedykowanej transakcji role_wms/copy_knaso_kpaso.aspx.

Kopiowanie kartotek asortymentowych można wykonać za pomocą standardowej funkcji j_insert_update.aspx, ale jeżeli dodamy parametr return możemy spowodować, aby po zapisaniu nowej kartoteki program uruchomił transakcję copy_knaso_kpasp.aspx która skopiuje dane związane ze schematami kompletacji (tabela KPASO).

Przykładowo w kartotece asortymentowej uruchamiamy polecenie kopiowania kartoteki

role_sys/j_insert_update.aspx?refno=WMS_INS_KNASO&anuluj=0&metoda=insert&return=../role_wms/copy_knaso_kpaso.aspx?refno=@REFNO&nridasn=

Ekran StudioSystem umożliwia kompleksowe zarządzanie asortymentem w wygodny sposób.

Prezentowany ekran w systemie StudioSystem to karta asortymentu, stanowiąca centralny punkt do zarządzania produktami. Umożliwia ona kompleksowe wprowadzanie i edycję danych dotyczących asortymentu. Widzimy tu intuicyjny interfejs, zaprojektowany z myślą o efektywności.

Górna część ekranu zawiera podstawowe akcje, takie jak „Zapisz” i „Anuluj”, co zapewnia kontrolę nad wprowadzonymi zmianami. Obok znajdują się zakładki: „Dane ewidencyjne”, „Dane uzupełniające”, „Inne”, „Uwagi”, „Pliki”, „Zdjęcia” i „Załączniki”. To pozwala na szczegółową kategoryzację informacji o produkcie.

Lewa nawigacja, oznaczona jako „KARTOTEKI”, oferuje szybki dostęp do różnych sekcji systemu. Wśród nich znajdziemy „Asortyment”, „Kontrahenci”, „Przewoźnicy”, „Usługi”, „Lokalizacje”, „Palety” oraz „Wózki”. To ułatwia kompleksowe zarządzanie magazynem. Sekcje „Import kartotek” i „Eksport kartotek” wskazują na możliwości integracji danych.

Centralna część ekranu wyświetla szczegółowe pola do uzupełniania danych o produkcie. Wśród nich znajdziemy:

  • SKU (numer jednostki magazynowej),
  • Numer Artykułu,
  • Numer SAP,
  • Nazwa,
  • Opis,
  • EAN (Europejski Kod Towarowy),
  • Jednostka miary,
  • Kontrahent,
  • Dostawca,
  • Producent.

Przycisk „Aktywne” pozwala na zarządzanie statusem produktu, decydując, czy jest on dostępny w systemie. To pozwala na elastyczne zarządzanie cyklem życia produktu.

Dolna część ekranu, „INFORMACJE”, zawiera link do licencji klienta i dane kontaktowe. Zapewnia to przejrzystość i wsparcie.

Cały ekran jest zorganizowany tak, aby użytkownik mógł efektywnie zarządzać danymi asortymentowymi. To pozwala na optymalizację procesów magazynowych.

Po kliknięciu przycisku ZAPISZ program dopisze nową kartotekę asortymentową. Następnie uruchomi transakcję copy_knaso_kpaso.aspx. Ważne jest, że parametr refno=@REFNO zostanie dynamicznie zastąpiony wartością numeru referencyjnego nowo utworzonej kartoteki. Dzięki temu proces przebiega automatycznie i precyzyjnie.

StudioSystem automatycznie tworzy i kopiuje kartoteki asortymentowe.

Po kliknięciu przycisku ZAPISZ, StudioSystem wykona dwie kluczowe operacje. Najpierw program dopisze nową kartotekę asortymentową. To tworzy nowy rekord produktu w systemie.

Następnie StudioSystem automatycznie uruchomi transakcję copy_knaso_kpaso.aspx. Ta transakcja służy do kopiowania danych. W procesie tym, parametr refno=@REFNO zostanie dynamicznie zastąpiony numerem referencyjnym nowo utworzonej kartoteki.

Dzięki temu, proces jest w pełni automatyczny i precyzyjny. Użytkownik nie musi ręcznie wprowadzać danych ani parametrów. To usprawnia zarządzanie asortymentem i minimalizuje ryzyko błędów. Co ważne StudioSystem zapewnia efektywne i bezproblemowe działanie.

System usprawnia zarządzanie asortymentem poprzez efektywne kopiowanie danych.

StudioSystem od SoftwareStudio wprowadza funkcję, która znacząco upraszcza zarządzanie danymi. Ta innowacja pozwala na kopiowanie wpisów z tabeli KNASO do KPASO. KNASO to tabela asortymentu nieaktywnego, a KPASO to tabela asortymentu aktywnego.

Główna zaleta tej funkcji to szybkie powielanie informacji o asortymencie. Zapewnia to spójność danych w różnych modułach systemu. Nie musisz już ręcznie wprowadzać tych samych danych w wielu miejscach. To eliminuje błędy.

Dodatkowo, aplikacja przyspiesza procesy wprowadzania nowych produktów i ich wariantów. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko błędów manualnych. Zwiększasz również efektywność pracy.

Użytkownicy docenią, że StudioSystem automatyzuje rutynowe zadania. To pozwala skupić się na strategicznych aspektach zarządzania. W rezultacie, zarządzanie asortymentem staje się łatwiejsze i bardziej precyzyjne.

  • Konfiguracja INFORMACJE TABS – Zakładki

    Uruchamianie kliku transakcji w jednym oknie umożliwia transakcja j_tab.aspx. Wybrane transakcje wywoływane są przez wybór zakładek umieszczonych w lewym panelu bocznym. Wykorzystanie j_tab.aspx w programie wymaga zdefiniowania jaka akcja ma zostać wykonana po wybraniu zakładki. Dopisanie i konfiguracja zakładek wykonywana…

  • Konfiguracja MENU – Pozycje menu

    Funkcja ustawień menu umożliwia firmom dostosowywanie pozycji menu na różne sposoby. Mogą wybrać wyświetlanie swoich pozycji menu w określonym stylu, takim jak siatka lub lista, lub mogą tworzyć niestandardowe projekty, aby ich menu było bardziej atrakcyjne wizualnie. Czytaj więcej: Tabela…

  • j_grid – zaznaczanie tekstu w komórce

    Platforma StudioSystem to wydajne i intuicyjne oprogramowanie internetowe, które umożliwia użytkownikom szybkie i łatwe tworzenie cyfrowych projektów multimedialnych oraz zarządzanie nimi. Jedną z najbardziej użytecznych i ważnych cech platformy jest jej funkcja siatki. Funkcja siatki umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie arkuszy…

  • j_grid.aspx – dopisanie, edycja widoku

    Platforma StudioSystem oferuje użytkownikom niespotykany dotąd poziom kontroli i możliwości dostosowywania w zakresie tworzenia danych i zarządzania nimi. Jedną z najważniejszych funkcji platformy jest możliwość konfigurowania kolumn w tabeli. Ta funkcja umożliwia użytkownikom dostosowanie struktury i formatu danych, ułatwiając zarządzanie…

  • Konfiguracja INFORMACJE

    W swej istocie StudioSystem zapewnia potężną i bezpieczną platformę opartą na chmurze do udostępniania danych i współpracy. Organizacje mogą łatwo stworzyć bezpieczne środowisko do udostępniania danych i współpracy, stosując środki kontroli dostępu i uwierzytelniania użytkowników, aby zapewnić bezpieczne udostępnianie danych.…

  • Konfiguracja MENU – SUBMENU

    Platforma StudioSystem to potężne narzędzie, które może pomóc w projektowaniu i rozwijaniu złożonych systemów nawigacji, menu i podmenu. Oferuje kompleksowy zestaw narzędzi i funkcji, które umożliwiają programistom tworzenie intuicyjnych, przyjaznych dla użytkownika systemów nawigacyjnych, zoptymalizowanych pod kątem ekranów urządzeń mobilnych…

  • Konfiguracja TOOLBAR MENU

    W dzisiejszym środowisku cyfrowym posiadanie intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformy oraz menu paska narzędzi ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia użytkownikom doskonałych wrażeń. Platforma StudioSystem i układ menu paska narzędzi oferują firmom i programistom szeroki zakres możliwości tworzenia aplikacji spełniających…

  • Konfiguracja MENU – Grupy

    Platforma StudioSystem umożliwia firmom szybkie tworzenie pozycji menu i zarządzanie nimi. Zapewnia możliwość dostosowywania pozycji za pomocą obrazów, opisów a także tworzenia całych menu z sekcjami, kategoriami i filtrami.

  • Konfiguracja TABELE

    Platforma StudioSystem została stworzona, aby pomóc firmom zarządzać dużymi ilościami danych w wydajny i niezawodny sposób. Zawiera narzędzia, które pozwalają użytkownikom szybko znajdować i pobierać określone dane, których potrzebują.

  • j_insert_update – zaawansowane programowanie – przykład 3

    Platforma StudioSystem oferuje szerokie możliwości zaawansowanego programowania formularzy. Dzięki swoim potężnym funkcjom może zapewnić użytkownikom możliwość tworzenia i dostosowywania formularzy do różnych celów.

  • copy_knaso_kpaso.aspx

    StudioSystem od SoftwareStudio upraszcza zarządzanie danymi dzięki funkcji kopiowania wpisów z tabeli KNASO do KPASO. Przede wszystkim, system umożliwia szybkie powielanie informacji o asortymencie, co zapewnia spójność danych w różnych modułach. Dodatkowo, aplikacja przyspiesza procesy wprowadzania nowych produktów i ich…

Czytaj więcej:

  • Tabela kpaso

    Kartoteka pomocnicza dla kartotek tabeli knaso (zapisy dodatkowe, szczegółowe). Pola tabeli kpaso: NAZWATYPKOLUMNYSZEROKOSCOPISACHvarchar1Jednoznakowe oznaczenie stanu danego wiersza w tabeli: 0-bufor, 1-zatwierdzony, X-usunietyAKTYWNEbit1Oznaczenie aktywności wierszaID_KPASOint4Unikalny identyfikator w ramach tabeliILOSCdecimal9NULLILOSC1float8NULLINDEKSvarchar50Indeks asortymentu.KIEDYdatetime8Data i godzina dopisania rekordu w bazieKODEANvarchar30Kod kreskowyLOGINvarchar50Login użytkownika dokonującego zapisu w bazieNAZWAASvarchar250Nazwa asortymentu.NRIDASMbigint8Numer identyfikacjyny obiektuNRIDASNbigint8Identyfikator asortymentuNRIDASPbigint8NULLODDZIALvarchar5Symbol oddziałuOPISvarchar-1NULLPRXvarchar5Identyfikator grupy rekordówROLASYSvarchar3Identyfikator roliSTAMPtimestamp8Wewnętrzny identyfikator aktualizacji wierszaTYPDOKvarchar3Oznaczenie typu dokumentu, którego dotyczy pozycja.UWAGIvarchar-1NULL jqs_x_skorowidze Plik

    Baza danych

  • j_tab.aspx

    StudioSystem od SoftwareStudio oferuje zaawansowane tabele J_TAB, które zarządzają kluczowymi informacjami o kontrahentach. Przede wszystkim, system przechowuje dane adresowe, numery NIP oraz terminy płatności, co usprawnia procesy finansowe. Dodatkowo, aplikacja umożliwia monitorowanie historii współpracy i indywidualne dostosowanie warunków handlowych, zapewniając pełną kontrolę nad relacjami z klientami.

    Konfiguracja Transakcje SYS

  • knaso_insert

    Plik knaso_insert.js rozszerza standardową funkcjonalność formularza j_insert_update.aspx, dodając interaktywny wybór koloru dla pól asortymentowych. Umożliwia wygodne dopisywanie i edytowanie kartotek produktów, poprawiając czytelność i organizację danych.

    Transakcje YMS

  • kpaso_insert.aspx

    Transakcja kpaso_insert.aspx AS2BP

    Transakcje WMS

  • x_zalaczniki.aspx

    Transakcja x_zalaczniki.aspx umożliwa dołączenie zączników takich formatach jak .docx .xlsx .pptx .pdf .7z .bmp .cdr .chm .dat .dwg .gif .html .jpg .png *.ppsx .psd .zip .rar. Wywołanie transakcji Transakcja najczęściej wywoływana jest z poziomu TOOLBARMENU lub jako zakładka dopisania dokumentu, czy kartoteki. Przykład wywołania transakcji: ../role_sys/x_zalacznik.aspx?refno= Podgląd Aby uruchomić transakcję x_załaczniki.aspx w trybie do podblądu należy dodać parametr insert=0Przykład wywołania transakcji: ../role_sys/x_zalacznik.aspx?insert=0&refno=

    Transakcje SYS