logo-softwarestudio-2020-600

Najnowsze

Ograniczenie transakcji dla użytkowników

StudioSystem posiada wbudowaną funkcjonalność odpowiedzialną za ograniczenie widoczności transakcji dla konkretnego użytkownika. Przechodząc do sekcji Administrator wybieramy „Użytkownicy” a następnie uprawnienia. Następnie przechodzimy do „Role” i wybieramy tę dla której chcemy ograniczyć funkcjonalności Po odznaczeniu dowolnej transakcji zniknie ona z menu wyboru dla użytkownika. Podglądowo poniżej jest to pokazane na roli androidowej, aczkolwiek ograniczenie może dotyczyć wszystkich, w tym WWW. Zrzut po wykonanej operacji Informacje z uprawnieniami są trzymane w tabeli _users_cfg. Wpisy nadawane są po pierwszym wejściu w uprawnienia w DefaultAdministartor.

Konfiguracja INFORMACJE Zestawienia

Rejestrowane w programie StudioSystem dane mogą być prezentowane w formie zestawień. Narzędziem do konfiguracji zestawień jest element modułu Konfiguracja – INFORMACJE Zestawienia. Najczęściej używanymi obiektami programu używanymi w zestawieniach to tabela danych i kalendarz. Zestawienia udostępniane są w programie w postaci submenu, które jest dynamicznie budowane na podstawie listy zdefiniowanych zestawień. Pojedyncze zestawienie może również zostać tak skonfigurowane aby dynamicznie utworzyć menu zestawień. Poszczególne pozycje zbudowanego submenu wyświetlają określone zestawienie – uruchamiają transakcję, która jest przypisana do zestawienia. Widok INFORMACJE Zestawienia: Polecenia w widoku Zestawienia: Eksport Excel – polecenie w menu hanburger. Dodaj – polecenie wyświetla formularz dopisania zestawienia. Edycja…

Konfiguracja INFORMACJE TABS – Zakładki

Uruchamianie kliku transakcji w jednym oknie umożliwia transakcja j_tab.aspx. Wybrane transakcje wywoływane są przez wybór zakładek umieszczonych w lewym panelu bocznym. Wykorzystanie j_tab.aspx w programie wymaga zdefiniowania jaka akcja ma zostać wykonana po wybraniu zakładki. Dopisanie i konfiguracja zakładek wykonywana jest w module Konfiguracji, pozycji menu INFORMACJE >> TABS – Zakładki. Instrukcja dotycząca transakcji j_tab.aspx znajduje się w wpisie: j_tab.aspx Zestawienie zdefiniowanych zakładek a także polecenia do zarządzania nimi są wyświetlane przez użycie pozycji menu INFORMACJE >>TABS – Zakładki. Polecenia w widoku TABS – Zakładki: Eksport Excel – polecenie dostępne w menu hamburger. Dodaj – polecenie otwiera formularz dopisania zakładki.…

Integracja z Allegro (moduł – Dyskusje)

StudioSystem na potrzeby klientów wprowadza integrację z Allegro w obszarze Dyskusji, czyli sporów otwieranych przez kupujących z nadzorem allegro. Działanie integracji Aplikacja uruchamia co określony czas usługę, który pobiera nowe dane do tabel: dane nagłówkowe dyskusji wiadomości w ramach dyskusji zamówienia dla których otwarto dyskusję zamówione przedmioty dla których otwarto dyskusję Aby pobieranie danych było aktywne konieczna jest aktywacja konta API i jego aktualizacja poprzez klucze API. Listy dyskusji i podgląd Po stronie StudioSystem, możemy pobrane dane wyświetlić w wygodny do obsługi przez klienta sposób. W dedykowanej tabeli wyświetlamy podstawowe dane kupującego, takie jak: login kupującego, imię, nazwisko czy numer…

Konfiguracja MENU – Pozycje menu

Funkcja ustawień menu umożliwia firmom dostosowywanie pozycji menu na różne sposoby. Mogą wybrać wyświetlanie swoich pozycji menu w określonym stylu, takim jak siatka lub lista, lub mogą tworzyć niestandardowe projekty, aby ich menu było bardziej atrakcyjne wizualnie. URUCHOMENIE Definicję menu wykonujemy w module Konfiguracja. Narzędziami do konfigurowania menu są elementy Konfiguracji: Grupy, Pozycje MENU i SUBMENU – dostępne jako pozycje polecenie MENU. Elementem nadrzędnym menu są Grupy. Grupy menu powinny zostać dopisane przed dodanie kolejnych elementów menu: pozycji menu i submenu. Instrukcję dopisania i konfiguracji grup menu zawiera wpis: Konfiguracja MENU – Grupy POZYCJE MENU dodawane są do dopisanych już…

Konfiguracja TOOLBAR SUB_MENU

TOOLBAR SUB_MENU to jedno z narzędzi modułu Konfiguracja. Pozwala na skonfigurowanie poleceń używanych w zestawieniach danych. TOOLBAR SUB_MENU związane jest z konfiguracją TOOLBAR MENU. Pozwala na sformatowanie dla przycisków paska poleceń rozwijanej listy pozycji menu. TOOLBAR SUB_MENU to element modułu Konfiguracja należący do grupy pozycji menu WIDOKI. Pola tabeli z pozycjami TOOLBAR SUB_MENU oraz przyciski paska poleceń są takie same jak w TOOLBAR MENU. Instrukcja konfiguracji: Konfiguracja TOOLBAR MENU Polecenie TOOLBAR SUB_MENU są wyświetlane w programie w postaci listy rozwijanej dla menu toolbar. UWAGA: dla przycisków sub_menu konfigurowanych dla określonego menu toolbar musi być zapisany taki sam symbol grupy – parametr GRUPA…

Dwustronna korespondencja mailowa

Dzięki korespodencjii mailowej Mamy możliwość uruchomienia pobierania skrzynki odbiorczej klienta, dzięki czemu możemy wyświetlać zarówno wiadomości wychodzące i przychodzące. Transakcja wyświetla, w formie wątku, wiadomości przychodzące oraz wychodzące dotyczące reklamacji. Wyświetlanie treści Do wyświetlania treści maila używamy edytora froala, dzięki temu możemy bez problemu wyświetlać maile, które zawierają formatowanie html. Załączniki Jeśli do wiadomości załączony jest załącznik zostanie wyświetlony przycisk Załącznik. Po jego kliknięciu zostanie wyświetlona lista załączników – transakcja j_zalacznik.aspx. Korespondencja mailowa W oknie transakcji dwustronnej korespondencji mailowej mamy także możliwość wysłania maila do klienta korzystając z opcji Wyślij mail w oknie informującym nas między innymi o statusie reklamacji, czy o…

Tabela _historia_archiwum

Tabela stanowi archiwum dla zapisów z tabeli _historia. Identyfikator dokumentu (REFNO), kartoteki (NRID), dla której dopisywany jest rekord w tabeli _historia, zapisywany jest w polu _historia.REFNO. Zestawienie tabel bazy danych i opis ich kolumn znajduje się w module Administracja, menu Dokumentacja >> Tabele. Pola tabeli _historia_archiwum: KolumnaTyp kolumnySzerokośćOpisACHvarchar1Status wiersza tabeliAKTYWNEbit1Oznaczenie czy dany wiersz tabeli jest aktywnyDDOWODdate3Data powstania zdarzeniaDZIENdate3Dzień zdarzeniaHOSTvarchar200Nazwa hosta z którego było połączenie z programemID_HISTORIAint4Unikalny identyfikator wiersza tabeliIPvarchar50Adres IP komputera z którego nastąpiło zdarzenieKIEDYdatetime80Data i czas zapisu danych do tabeliKTRHIDbigint8Identyfikator kontrahentaLOGINvarchar50Nazwa użytkownika dopisującego wierszMAGAZYNvarchar5Symbol magazynuMPKvarchar20Symbol komórkiNUMERDOKvarchar20Numer dokumentuOPISvarchar500Tytuł operacjiPRXvarchar5Kod PRX wiersza tabeliREFNObigint8Numer referencyjny dokumentuSTAMPtimestamp8Unikalny identyfikator wiersza tabelu – stanuTYPDOKvarchar3Typ dokumentuTYTULvarchar50Tytuł…

Tabela _historia

W tabeli _historia zapisywane są informacje o operacjach wykonywanych w programie: dopisanie, edycja i anulowanie dokumentów i pozycji dokumentów, generowanie wydruków itp. Identyfikator dokumentu (REFNO), kartoteki (NRID), dla której dopisywany jest rekord w tabeli _historia, zapisywany jest w polu _historia.REFNO. Zestawienie tabel bazy danych i opis ich kolumn znajduje się w module Administracja, menu Dokumentacja >> Tabele. Pola tabeli _historia: KolumnaTyp kolumnySzerokośćOpisACHvarchar1Status wiersza tabeliAKTYWNEbit1Oznaczenie czy dany wiersz tabeli jest aktywnyDDOWODdate3Data powstania zdarzeniaDZIENdate3Dzień zdarzeniaHOSTvarchar200Nazwa hosta z którego było połączenie z programemID_HISTORIAint4Unikalny identyfikator wiersza tabeliIPvarchar50Adres IP komputera z którego nastąpiło zdarzenieKIEDYdatetime80Data i czas zapisu danych do tabeliKTRHIDbigint8Identyfikator kontrahentaLOGINvarchar50Nazwa użytkownika dopisującego wierszMAGAZYNvarchar5Symbol magazynuMPKvarchar20Symbol…

Korespondencja mailowa

Najczęstszym sposobem wykorzystywania maili u Naszych klientów jest wysyłka powiadomień mailowych, czyli komunikacja jedno stronna nadawca – > odbiorca. Natomiast jesteśmy też w stanie pobierać wiadomości ze skrzynki klienta i umożliwić komunikowanie się dwustronne oraz wyświetlić całą korespondencję mailową dotyczącą jednego temat. Konfiguracja konta Musimy mieć w systemie zdefiniowane konto pocztowe. Konto będzie wykorzystywane do wysyłania wiadomości z poziomu programu oraz do odczytania skrzynki odbiorczej danego adresu mailowego. Korespondencja mailowa wychodząca – skrzynka nadawcza Nasze oprogramowanie pozwala na wysyłkę dwóch rodzajów wiadomości mailowych: Automatyczne Manualne Automatyczne Do zdefiniowanego wcześniej szablonu podstawiana są dane np. reklamacji i wysyłana jest wiadomość do…

Powiadomienia SMS

W czasach nowożytnych firmy coraz częściej korzystają z automatycznych powiadomień SMS, aby zapewnić klientom lepszą obsługę. Ta technologia pozwala firmom szybko i łatwo wysyłać spersonalizowane wiadomości do swoich klientów, informując ich o aktualizacjach, rabatach i ofertach specjalnych. Korzystając z automatycznych powiadomień SMS, firmy mogą pozostawać w kontakcie ze swoimi klientami i informować ich o najnowszych wydarzeniach. Automatyczne powiadomienia SMS są wysyłane za pomocą wiadomości tekstowych, co jest jednym z najwygodniejszych i najtańszych sposobów dotarcia do klientów przez firmy. Wykorzystując automatyzację, firmy mogą szybko i łatwo wysyłać wiadomości do dużej liczby klientów w ciągu kilku sekund. Jest to znacznie szybsze niż…

Industry 4.0 , Augmented reality and smart logistic concept. Hand holding tablet with AR application for check order pick time in smart factory.Man use AR glasses and industry infographic background.

Skanowanie kodów EAN i QR przy pomocy aparatu

Aplikacja StudioSystem Web na systemy android pozwala na skanowanie kodów EAN i kodów QR przy pomocy aparatu fotograficznego urządzenia mobilnego. W aplikacji StudioSystem posiadamy uniwersalna bibliotekę, która pozwoli na skanowanie kodów EAN i QR przy pomocy aparatu urządzenia mobilnego (terminal, smartfon wyposażone w system Android). Przykładowe działanie jest zaprezentowane zaprezentowane na witrynie testowej. https://studiosystemtest.softwarestudio.com.pl/role_sys/jqs21.aspx?kod=636b-45e9-b3a2&uid=6b629599-636b-45e9-b3a2-7056a5088712 Przykładowa transakcja znajduje się w lokalizacji: role_test/testScan.js Testowa transakcja skanowania kodów EAN i QR Aby wywołać konfigurację przycisku należy użyć kodu: $.getScript(’/Scripts/html5-qrcode_21.min.js’, function () {        $(„.AndroidQrCode”).each(function (index) {            new KonfigurujAndroidQrAndBarCode($(this));        });    }); Uwaga! Aby było możliwe wykonanie skanowania, aplikacja musi mieć uprawnienia do…

j_mail.js

W dzisiejszym cyfrowym świecie automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail jest ważnym narzędziem dla firm, które pozwala firmom pozostawać w kontakcie z klientami, zwiększać wydajność i oszczędzać czas. Automatyczne e-maile to te, które są automatycznie wysyłane przez program komputerowy, zwykle wyzwalane przez określone warunki lub zdarzenia. Automatyczne wiadomości e-mail Transakcja j_mail.js pozwalająca na wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu o zdefiniowanej treści z możliwością dodawania załączników. Automatyczne wiadomości e-mail są często wykorzystywane do celów marketingowych, takich jak wysyłanie biuletynów, promocyjnych wiadomości e-mail i innych form reklamy. Można ich również używać do ostrzegania klientów o zmianach w ich kontach lub usługach, powiadamiania ich…

Kody prx

StudioSystem to oprogramowanie do konfiguracji platformy, które pomaga firmom efektywniej zarządzać danymi cyfrowymi. Pozwala firmom szybko konfigurować, wdrażać i zarządzać swoimi danymi cyfrowymi w chmurze. Platforma zapewnia elastyczny i bezpieczny sposób przechowywania, uzyskiwania dostępu i udostępniania informacji cyfrowych innym użytkownikom. Lista kodów PRX wykorzystywana jest w platformie StudioSystem do zdefiniowania wszystkich używanych typów skorowidzy. Lista dostępnych skorowidzy wynika z ustawień w tabeli _prx, do której mamy dostęp z poziomu modułu konfiguracji, opcja USTAWIENIA / DEFINICJE KODÓW PRX. Ustawienia tabeli _prx Każdy skorowidz wymaga zdefiniowania kilku podstawowych informacji na jego temat: PRX – unikalny 5 znakowy kod określający (identyfikujący) skorowidz Sekcja…

Szukaj.aspx

StudioSystem został zaprojektowany jako kompleksowy system dla firm każdej wielkości. Posiada potężny zestaw funkcji, które ułatwiają konfigurowanie, wdrażanie i zarządzanie danymi cyfrowymi. Zawiera intuicyjny interfejs typu „przeciągnij i upuść” oraz szereg zaawansowanych narzędzi do organizowania, zarządzania i udostępniania danych. Platforma zawiera również wbudowane środki bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczeństwo danych. StudioSystem zapewnia różnorodne funkcje, które czynią go idealnym rozwiązaniem dla firm każdego typu. Posiada kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania danymi cyfrowymi, w tym potężną wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie zlokalizowanie potrzebnych informacji. Zawiera również kompleksowy zestaw narzędzi do raportowania, które pomagają firmom analizować i rozumieć ich dane. Platforma zawiera również szereg środków bezpieczeństwa…

mapa here na platformie crm

Mapa

W ostatnich latach firmy w coraz większym stopniu polegają na technologii w celu usprawnienia swoich procesów, w tym zarządzania transportem i dostawami. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest wykorzystanie awizacji transportów i dostaw do magazynu oraz ich wizualizacja na mapie. Korzystanie z technologii, takich jak Mapy Google, znacznie ułatwiło ten proces i uczyniło go wygodniejszym. Powiadomienia o transportach i dostawach do magazynu dostarczają kluczowych informacji o przesyłkach i czasie ich przybycia. Dane te pomagają firmom wydajniej planować i alokować zasoby. Dzięki możliwości monitorowania przepływu towarów firmy mogą mieć pewność, że mają odpowiednie zapasy we właściwym miejscu we właściwym czasie.…

Awizacje – Wizualizacja

Wizualizacja zajętości miejsc parkingowych pomaga menedżerom zidentyfikować dostępne miejsca parkingowe w ich magazynie i określić najlepszy sposób ich przydzielenia. W tym artykule omówimy znaczenie tych dwóch funkcji i sposób, w jaki mogą one pomóc w usprawnieniu operacji magazynowych. Awizacje transportów magazynowych oraz wizualizacja zajętości miejsc parkingowych to dwa ważne elementy zarządzania magazynem, które umożliwiają sprawne funkcjonowanie magazynu. Powiadomienia o transporcie w magazynie umożliwiają menedżerom otrzymywanie informacji o statusie działań transportowych w ich magazynie, w tym o czasie przybycia i wyjazdu, rodzajach ładunku i innych szczegółach. Powiadomienia o transporcie magazynowym są niezbędne dla kierowników magazynów, aby byli na bieżąco informowani o…

Konfiguracja pod formularz dopisania awizacji

W dzisiejszym konkurencyjnym krajobrazie powiadomienia o transporcie magazynowym stają się coraz ważniejsze. Umożliwiają firmom skuteczniejsze śledzenie zapasów i zarządzanie nimi, zapewniając jednocześnie cenny wgląd w obsługę klienta i wydajność operacyjną. Powiadomienia o transporcie do magazynu służą do ostrzegania personelu o wysyłaniu lub odbiorze towarów. Powiadomienie to może być zwykłą wiadomością tekstową, e-mailem, a nawet automatyczną wiadomością głosową. Powiadomienia te mogą zawierać ważne informacje, takie jak rodzaj wysyłanych towarów, pochodzenie i miejsce przeznaczenia przesyłki oraz przewidywany czas przybycia. Dysponując tymi informacjami, firmy mogą zapewnić aktualność swoich zapasów oraz zadowalającą obsługę klienta. Ponadto powiadomienia o transporcie magazynowym mogą również wskazywać na efektywność…

Uniwersalna transakcja wyszukiwania

Możliwość wykonywania zapytań dotyczących danych w bazie danych SQL jest niezbędna dla firm, które polegają na decyzjach opartych na danych. Transakcje uniwersalne oferują prosty i efektywny sposób dostępu do danych przechowywanych w bazie danych SQL. Transakcje uniwersalne to transakcje bazy danych, które są wykonywane w wielu krokach, zwykle z udziałem wielu baz danych. Pozwalają użytkownikom wyszukiwać dane z różnych baz danych w ramach jednej transakcji. Zmniejsza to ilość czasu i wysiłku poświęcanego na wykonywanie zapytań i sprawia, że ​​pobieranie danych jest bardziej wydajne. Transakcje uniwersalne są korzystne dla firm z dużymi bazami danych. Mogą pomóc zmniejszyć złożoność procesu zapytania, ułatwiając…

foto_grid.aspx

Transakcja foto_grid.aspx umożliwiająca dynamiczne wyświetlenie zdjęć z opisami wraz z filtrami budowanymi na podstawie konfiguracji. Konfiguracja Konfiguracja opiera się o dwa systemowe skorowidze: FGRID (foto grid) oraz FGF (foto grid filtry). FGRID – foto grid. FGF – foto grid filtry. Skorowidz FGRID Kod – pole wymagane – unikalny kod rekordu, przekazywany do wywołania transakcji. Filtry – kod – pole niewymagane – kod filtrów jakie mają zostać zbudowane (wskazuje na pole KOD ze skorowidza FGF). SELECT – pole wymagane. Część zapytania „SELECT”. Bez słowa kluczowego „SELECT” oraz bez „TOP”. Select musi zwrócić 3 kolumny o nazwach id, label oraz foto. Id…

Aplikacja dla awizacji

Potrzeba efektywnego zarządzania dostawami stale rośnie w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym. Firmy zwracają się ku nowym technologiom, aby usprawnić swoje operacje dostawcze, co skutkuje lepszą obsługą klienta i zwiększoną wydajnością. Jedną z najpopularniejszych obecnie wykorzystywanych technologii jest platforma do awizacji dostaw do magazynu i monitorowania transportów ciężarowych. Aplikacja System Studio WEB pozwala na dostęp do naszych programów z poziomu mobilnego terminala opartego o system Android. Platforma zapewnia również szereg innych korzyści. Można go na przykład wykorzystać do optymalizacji tras i obniżenia kosztów podróży. Dostarcza również szczegółowych informacji o stanie ciężarówek i przewożonych przez nie towarów. Informacje te można wykorzystać do…

Możliwości konfiguracji StudioSystem

Dobry program powinien być dopasowany pod użytkownika. Z tego powodu Nasza platforma StudioSystem posiada moduł Konfiguracji. Który pozwala na konfigurację niemal całego programu zgodnie z wymaganiami użytkownika. StudioSystem to kompleksowe oprogramowanie do konfiguracji platformy, które pomaga firmom każdej wielkości w bardziej efektywnym zarządzaniu danymi cyfrowymi. Zawiera intuicyjny interfejs typu „przeciągnij i upuść” oraz kompleksowy zestaw narzędzi do konfigurowania, wdrażania i zarządzania danymi cyfrowymi. Zawiera również wbudowane środki bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczeństwo danych. Dla firm szukających łatwego sposobu zarządzania swoimi cyfrowymi danymi, StudioSystem jest idealnym wyborem. Dostęp do konfiguracji Z poziomu modułu administracyjnego StudioSystem można uruchomić moduł konfiguracji oprogramowania. Jest to…

Oprogramowanie w magazynie

Studio System WEB konfiguracja terminali

Studio System WEB Aplikacja System Studio WEB pozwala na dostęp do naszych programów z poziomu mobilnego terminala opartego o system Android. Rozpoczęcie pracy odbywa się w dwóch etapach: Dodanie użytkownika – dedykowanego do pracy z terminalemInstalacja i konfiguracja aplikacji na terminalu Przykładowy terminal urządzenie Zebra MC 3300 Dodawanie nowego użytkownika terminala Aby dodać nowego użytkownika, przechodzimy do Panelu Administracji, wybierając pomarańczowy przycisk Administracja z prawej strony. Wybór roli Następnie z lewego menu Administrator wybieramy polecenie Użytkownicy i wybieramy z paska poleceń, polecenie Nowy. Widok Administratora Wypełniamy formularz dopisania użytkownika. Pola opisane wytłuszczoną czcionką są wymagane do uzupełnienia. W kontrolce Rola…

Skanowanie kodów QR za pomocą Androida

Funkcjonalność umożliwia w aplikacji na Android uruchomić aparat w trybie do skanowania kodów QR, odczytanie wartości z wybranego kodu QR i wpisanie zeskanowanej wartości do dowolnego elementu html. Osadzenie elementu w aplikacjiW kodzie html należy umieścić diva z odpowiednimi parametrami (opis parametrów poniżej) np.: <div class=”AndroidQrCode” ssWidh=”100px” ssText=”QR SCAN” ssClass=”art-buttonSiberia” ssElementId=”QR_CODE_VALUE”></div> lub w przypadku użycia z transakcji jqs $(„#formularz”).append('<div class=”AndroidQrCode” ssWidh=”100px” ssText=”QR SCAN” ssClass=”art-buttonSiberia” ssElementId=”QR_CODE_VALUE”></div>’); Następnie, aby powołać komponent do życia należy pobrać skrypt odpowiedzialny za uruchomienie i obsługę skanera kodów QR, a po poprawnym załadowaniu skryptu wywołać na wcześniej dodanym elemencie html funkcję konfigurującą KonfigurujAndroidQrCode znajdującą się w pliku…

j_grid – zaznaczanie tekstu w komórce

Platforma StudioSystem to wydajne i intuicyjne oprogramowanie internetowe, które umożliwia użytkownikom szybkie i łatwe tworzenie cyfrowych projektów multimedialnych oraz zarządzanie nimi. Jedną z najbardziej użytecznych i ważnych cech platformy jest jej funkcja siatki. Funkcja siatki umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, wykresów i tabel oraz manipulowanie nimi w ramach projektów. Parametr umożliwiający zaznaczanie tekstu w wybranej komórce grida. Funkcja siatki (j_grid.aspx) jest niezwykle wszechstronna i wydajna, umożliwiając użytkownikom łatwe tworzenie danych i manipulowanie nimi. Umożliwia także użytkownikom zaznaczanie i kopiowanie tekstu z pojedynczej komórki lub całych wierszy i kolumn. Jest to szczególnie przydatne przy tworzeniu raportów lub analizowaniu danych. Aby…

O czym piszemy?

Zespół ambitnych pracowników SoftwareStudio zapewnia, że aplikacje internetowe na zamówienie nie będą tuzinkowe. Systemy zarządzające sprzedażą i gospodarką magazynową są najpopularniejszym i najczęściej kupowanym oprogramowaniem dla firm.

VSS.net

Wykorzystanie systemu logistycznego w przedsiębiorstwie ułatwia pracę nie tylko w dziale logistyki, ale także w magazynie. Aplikacja Android awizowanie dostaw upraszcza planowanie harmonogramu oraz przystosowuje się do wymagań przewoźników. Celem awizowania dostaw jest niwelowanie nierównego obciążenia magazynu.

WMS.net

Czy może działać centrum logistyczne bez sprawnego systemu WMS ? System przeznaczony dla branży operatorów logistycznych, świadczących zarówno proste jak i zaawansowane usługi logistyczne. Android – aplikacja magazynowa może obsłużyć dowolną liczbę towarów i dokumentów magazynowych. Kod kreskowy może być dowolnym ciągiem znaków, niekoniecznie konkretnym typem kodu.

TCS.net

Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń. Program pozwala za pomocą transakcji dopisywać oraz edytować dokumenty zapisane w buforze (niezatwierdzone). Zapisany dokument wypożyczenia może być podpisywany elektronicznie lub wydrukowany i podpisany tradycyjnie przez osobę wypożyczającą.

RMA.net

Reklamacja towaru przez klienta jest nieuniknioną konsekwencją prowadzenia działalności. Dlatego proces reklamacyjny wymaga odpowiedniego narzędzia informatycznego. Takie rozwiązanie oferuje SoftwareStudio, czyli wyspecjalizowane oprogramowanie do reklamacji online. Niezależnie od stanu faktycznego każda reklamacja musi być rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. I tu pomocna będzie aplikacja do zarządzania reklamacjami.

Moduł dla administratora

Moduł administracyjny programu znajduje się w zakładce administrator. Moduł administratora jest niezbędnym elementem systemu, gdyż za jego pomocą użytkownik posiadający odpowiednie uprawnienia może modyfikować sposób działania programu magazynowego WMS. Administrator posiada szereg opcji do wyboru za pomocą których konfiguruje się najważniejsze elementy systemu.

Moduł konfiguracji

Moduł konfiguracyjny platformy StudioSystem oferuje szerokie możliwości dla systemów studyjnych. Umożliwia użytkownikom stworzenie bezpiecznej, niezawodnej i ekonomicznej platformy do zarządzania całym cyklem życia systemu studyjnego. Dzięki temu modułowi użytkownicy mogą łatwo konfigurować i wdrażać systemy studyjne, zarządzać komponentami systemu oraz automatyzować zadania, takie jak instalacja, konfiguracja i konserwacja systemu.

sms.aspx

Platforma StudioSystem to kompleksowy pakiet do marketingu cyfrowego i analiz, który umożliwia firmom łatwe tworzenie, zarządzanie i śledzenie kampanii marketingowych. Ta platforma została zaprojektowana, aby pomóc firmom zmaksymalizować zasięg i zaangażowanie docelowych odbiorców, a także oferuje różnorodne funkcje i narzędzia, które pomagają firmom w maksymalnym wykorzystaniu działań marketingowych. Jedną z funkcji oferowanych przez platformę StudioSystem jest możliwość wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio do klientów. Tej funkcji można używać do wysyłania ukierunkowanych wiadomości do klientów, w tym ofert promocyjnych, aktualizacji produktów i nie tylko. Platforma umożliwia również firmom dostosowywanie komunikatów i śledzenie wyników ich kampanii, dzięki czemu mogą mieć pewność, że ich…

Kalendarz obsługa AddUnion

Kalendarz oferuje szereg funkcji, które ułatwiają użytkownikom zarządzanie czasem i zadaniami. Najczęstszą cechą jest możliwość tworzenia wydarzeń i spotkań. Ta funkcja umożliwia użytkownikom organizowanie wydarzeń lub spotkań z innymi osobami i zapraszanie ich na wydarzenie. Kalendarz oferuje również takie funkcje, jak przypomnienia o zadaniach i wydarzenia cykliczne.

Podgląd raportu zoompercent

Moduł Raporty w platformie StudioSystem to niezwykle potężne narzędzie dla firm każdej wielkości. Zapewnia szereg możliwości gromadzenia, analizowania i wizualizacji danych z różnych źródeł. Dzięki modułowi raportów firmy mogą z łatwością przekształcić surowe dane w praktyczne spostrzeżenia, które można wykorzystać do podejmowania świadomych decyzji i stymulowania rozwoju. Moduł Raporty umożliwia firmom tworzenie niestandardowych raportów na podstawie ich źródeł danych. Obsługuje różne źródła danych, w tym arkusze kalkulacyjne, bazy danych, dane dotyczące sprzedaży i inne. Firmy mogą tworzyć raporty na podstawie różnych kryteriów, w tym ram czasowych, lokalizacji i innych filtrów. Moduł raportów umożliwia również firmom przeglądanie danych w celu uzyskania…

Wielojęzyczność, czyli multilanguage

Jeżeli z programu mają korzystać nie tylko polscy pracownicy, ale także pracownicy sezonowi to niezbędna będzie wersja z modułem obsługi wielu języków. Platforma StudioSystem to potężne narzędzie do tworzenia profesjonalnych aplikacji. Jedną z jego najpotężniejszych funkcji jest moduł wielojęzyczny. Moduł ten pozwala użytkownikom tworzyć strony internetowe i aplikacje w wielu językach, dzięki czemu są dostępne dla znacznie szerszego grona odbiorców. Wielojęzyczny moduł platformy StudioSystem umożliwia użytkownikom tworzenie stron internetowych i aplikacji w wielu językach. Oznacza to, że użytkownicy mogą skonfigurować swoje strony internetowe i aplikacje tak, aby były dostępne w różnych językach, co pozwala im dotrzeć do znacznie szerszego grona…

SuperVisor

Platforma StudioSystem to innowacyjne narzędzie dla kreatywnych profesjonalistów. Oferuje szereg funkcji, które pomagają usprawnić i uprościć proces twórczy, od zarządzania projektami po produkcję multimediów. Jedną z najpotężniejszych funkcji platformy StudioSystem jest funkcja SuperVisor, która zapewnia szereg możliwości kreatywnym profesjonalistom. SuperVisor, czyli osoba nadzorująca. Taką rolę w systemie pełni osoba lub osoby z odpowiednimi kompetencjami. Posiada ona najwyższe uprawniania. SuperVisor to potężne narzędzie, które pozwala użytkownikom zdalnie monitorować i zarządzać swoimi projektami. Dzięki SuperVisor użytkownicy mogą sprawdzać swoje projekty z dowolnego miejsca i wprowadzać zmiany w ustawieniach projektu w czasie rzeczywistym. Ułatwia to dotrzymywanie terminów projektów i śledzenie zmian w projekcie.…

Przyjęcie Cross-docking – jqs_dpmag_cdp.js

Nowoczesny system magazynowy, który jest w stanie nadążyć za stale rosnącymi wymaganiami klientów, sprawia, że ​​posiadanie systemu zarządzania magazynem (WMS) staje się koniecznością dla każdej firmy. WMS zapewnia firmom możliwość śledzenia zapasów i zarządzania nimi, optymalizacji procesów magazynowych i zwiększania wydajności w magazynie. Elastyczność WMS pozwala firmom dostosować operacje magazynowe do potrzeb ich specyfiki biznesowej. Jedną z najpotężniejszych funkcji WMS jest możliwość integracji z funkcjami przeładunku kompletacyjnego. Cross-docking to wydajny proces magazynowy, który umożliwia firmom szybkie przemieszczanie towarów z przesyłki przychodzącej do wysyłki wychodzącej bez konieczności magazynowania. Eliminując potrzebę przechowywania, firmy mogą zaoszczędzić pieniądze na kosztach pracy, przestrzeni i transportu.…

Import seryjny

Możliwość seryjnego importu danych z pliku Excel XLS do bazy danych SQL może otworzyć przed firmami zupełnie nowy zakres możliwości. Łącząc te dwa rozwiązania, firmy mogą szybko i łatwo przenosić dane z jednego systemu do drugiego, co pozwala na usprawnienie procesów, efektywniejsze wykorzystanie zasobów i lepsze podejmowanie decyzji. Proces seryjnego importu danych z pliku Excel XLS do bazy SQL jest stosunkowo prosty. Najpierw należy utworzyć plik XLS, co wymaga skonfigurowania danych w ustrukturyzowanym formacie i użycia odpowiednich typów danych. Po utworzeniu pliku XLS dane można następnie wyeksportować do bazy danych SQL. Następnie można skonfigurować bazę danych SQL z odpowiednimi tabelami…

Przyjęcie do magazynu na podst. zlecenia – jqs_dpmag_pz.js

Magazyn stał się nieocenionym aktywem dla firm. Służy jako centralne centrum zapasów i zasobów, umożliwiając firmom szybkie i wydajne przechowywanie, zarządzanie i dystrybucję produktów. Wraz z wprowadzeniem przyjęcia do magazynu na podstawie zamówienia, przed przedsiębiorcami otwiera się szereg nowych możliwości. Wejście do magazynu na podstawie zamówienia umożliwia wejście do magazynu tylko po złożeniu zamówienia. Dzięki temu firmy mogą kontrolować przepływ zasobów do swoich magazynów i mieć pewność, że zawsze są zaopatrzone w odpowiednie produkty. Kontrolując przepływ zapasów, firmy mogą zminimalizować ryzyko wystąpienia nadmiernych zapasów i zapewnić, że ich klienci otrzymają zamówienia na czas. Co więcej, ten rodzaj dopuszczenia umożliwia firmom…

Przychody wewnętrzne – jqs_dpmag_pw.js

Program magazynowy i ewidencja przyjęć za pomocą dokumentów to niezbędne narzędzia w każdym biznesie. Wraz z rosnącą zależnością od technologii i rozwiązań cyfrowych narzędzia te mogą pomóc usprawnić cały proces kontroli zapasów i zarządzania nimi. Dysponując niezawodnym systemem śledzenia i dokumentowania ruchu towarów, firmy mogą poprawić dokładność inwentaryzacji i obniżyć koszty. Program magazynowy umożliwia firmom monitorowanie i zarządzanie przepływem towarów w magazynie. Obejmuje to śledzenie ruchu przedmiotów, ich ilości i lokalizacji każdego elementu. Program umożliwia również firmom śledzenie poziomów zapasów, a także przemieszczanie towarów między magazynami i innymi obiektami. Korzystając z programu magazynowego, firmy mogą lepiej zarządzać zapasami oraz oszczędzać…

Tworzenie palety mix – jqs_dpmag_mx.js

Program magazynowy to świetny sposób na maksymalizację wydajności i redukcję kosztów w łańcuchu dostaw. Pozwala firmom przechowywać i zarządzać zapasami w bardziej efektywny i zorganizowany sposób. Dzięki programowi magazynowemu firmy mogą tworzyć palety mix, które są dostosowane do ich konkretnych potrzeb. Palety mix są tworzone przez połączenie dwóch lub więcej produktów na jednej palecie, w celu stworzenia bardziej wydajnego sposobu wysyłki i przechowywania produktów. Ta metoda pozwala firmom zaoszczędzić czas i pieniądze, eliminując konieczność rozładowywania i ponownego ładowania różnych palet dla każdego produktu. Pomaga również firmom obniżyć koszty magazynowania, a także koszty pracy związane z sortowaniem i załadunkiem produktów. Palety…

Integracja z wagami w sieci TCP IP

Wagi paletowe przeznaczone są do dokładnego pomiaru masy i objętości produktów i ładunków na paletach. Jako takie są nieocenionym narzędziem dla firm z branży transportowej i logistycznej, umożliwiając im dokładny pomiar i śledzenie przesyłek oraz przesyłek do celów rozliczeniowych i fakturowania. Integrując wagi z platformą StudioSystem, firmy mogą śledzić dane z wag w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybkie i dokładne podejmowanie decyzji.

Przesunięcie międzymagazynowe – jqs_dpmag_mm.js

Platforma StudioSystem rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy zarządzają swoimi magazynami i przesunięciami między magazynami. Dzięki temu systemowi firmy mogą teraz usprawnić operacje magazynowe, usprawnić zarządzanie zapasami i tworzyć wydajne dokumenty przesunięć między magazynami.

import_jpg.aspx

Platforma StudioSystem ułatwia przesyłanie i przechowywanie wielu plików graficznych. Możesz przesłać dowolny format obrazu, taki jak JPG, PNG i TIFF. Wszystkie pliki obrazów można bezpiecznie przechowywać w chmurze i łatwo udostępniać je klientom i współpracownikom. Platforma StudioSystem zawiera również zaawansowane narzędzia, które umożliwiają szybkie i łatwe zarządzanie, organizowanie i przeszukiwanie plików graficznych.

Import plików XML

Zautomatyzowany import i eksport danych za pośrednictwem platformy StudioSystem to jedna z najpotężniejszych funkcji, jakie oferuje. Firmy mogą szybko i łatwo przenosić dane z jednego systemu do drugiego, umożliwiając im szybką analizę i wykorzystanie danych. To nie tylko oszczędza czas, ale także zapewnia bezpieczeństwo danych podczas procesu. Na przykład firma może szybko i łatwo przenieść dane klientów z bazy danych klientów do własnego systemu wewnętrznego, wykorzystując te dane do celów marketingowych.

Zamknięcie inwentaryzacji dpinw_zamknij.aspx

Platforma StudioSystem to kompleksowe, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania zapasami w wielu sklepach i magazynach. Dzięki StudioSystem sprzedawcy detaliczni mogą łatwo i dokładnie śledzić zapasy, od momentu ich wprowadzenia do magazynu, aż po dostarczenie do klientów. Eliminuje to potrzebę fizycznej inwentaryzacji w magazynie i drastycznie zmniejsza potrzebę procesów ręcznych.

Dopisanie awizacji – maw_events_ins.js

Branża globalnego łańcucha dostaw stale się rozwija, a platforma powiadamiania o transporcie jest jednym z najnowszych innowacyjnych rozwiązań dostępnych dla dostawców usług logistycznych. Korzystając z platformy powiadamiania o transporcie, firmy mogą wykorzystać komunikację i widoczność w czasie rzeczywistym, aby umożliwić szybszą i wydajniejszą dostawę towarów.

Kurier.aspx

Integracja z firmami kurierskimi to kolejny krok w udoskonalaniu platformy StudioSystem. Łącząc się z głównymi przewoźnikami, firmy mogą usprawnić przetwarzanie zamówień i proces śledzenia sklepów. Pozwala to na sprawniejsze zarządzanie zamówieniami i dostawami oraz szybsze terminy dostaw.

Przyjęcie z wypożyczalni dpmag_insert_npdj.aspx

W branży budowlanej obserwuje się rosnący trend w zakresie wynajmu sprzętu. Wraz z pojawieniem się wielu platform oferujących wynajem narzędzi, takich jak StudioSystem, firmy mają teraz możliwość zmniejszenia inwestycji kapitałowych w narzędzia i sprzęt oraz skupienia się bardziej na swojej podstawowej działalności biznesowej.

Anulowanie awizacji – maw_events_del.js

Jedną z najbardziej przydatnych funkcji platformy StudioSystem jest możliwość śledzenia i zarządzania dostawami towarów do magazynów. Odbywa się to poprzez umożliwienie przewoźnikom składania awizacji dostaw, które następnie można śledzić i monitorować w czasie rzeczywistym. Pozwala to firmom lepiej śledzić swoje dostawy i ułatwia identyfikację potencjalnych problemów z procesem dostawy. Pozwala również firmom zapewnić terminowe otrzymanie niezbędnych towarów, zmniejszając ryzyko opóźnień lub zagubienia towarów.

Zwrot narzędzi przez pracownika – dpmag_insert_npj.aspx

Platforma StudioSystem oferuje różnorodne funkcje, które pomagają firmom zarządzać swoimi narzędziami i zapasami. Platforma umożliwia pracownikom łatwe lokalizowanie i sprawdzanie narzędzi, jednocześnie śledząc wykorzystanie tych narzędzi w czasie rzeczywistym. Firmy mogą również ustalać limity liczby narzędzi, które można sprawdzać w danym momencie, zapewniając, że narzędzia są zarządzane w bezpiecznym środowisku.

maw_ach.js

Funkcjonalność odpowiedzialna za zmianę statusu awizacji podczas realizacji procesów logistycznych wewnątrz oddziału. Poszczególne kroki rejestrowane są w dynamicznie formatowanym formularzu.
schematy softwarestudio

Ustawienie schematów Draw.io

Oprogramowanie SoftwareStudio umożliwia wyświetlenie oraz edycję schematów, które  zostały wykonane za pomocą aplikacji draw.io. Aplikacja ta (dostępna pod adresem draw.io) umożliwia wykonanie schematów i ich pobranie m.in. na lokalny dysk twardy, Dysk Google, Dropbox, w postaci adresu URL. Wygenerowany adres URL wykorzystujemy do wyświetlenia w Studio Magazyn Narzędzi.net wspomnianych schematów . Aby uzyskać link do wykonanego schematu należy użyć: FILE-> Export as -> URL Po wykonaniu tej sekwencji zostanie wyświetlone okno. Po użyciu przycisku Create wyświetlone zostanie okno z adresem URL do zapisanego schematu. Link ten umożliwia odwołanie się do wykonanego rysunku pozwalając na wyświetlenie go w programie. Aby schemat był dostępny…

Aplikacja terminal – konfiguracja

Platforma StudioSystem i aplikacja zbierająca dane na Androida oferują innowacyjne i wydajne sposoby gromadzenia, śledzenia i analizowania danych. Dzięki platformie StudioSystem możesz łatwo zarządzać gromadzeniem danych na wielu urządzeniach, w tym na systemach Android, iOS i Windows. Możesz łatwo organizować i przechowywać dane, a także szybko i dokładnie je analizować za pomocą wbudowanego pulpitu analitycznego.

Przyjęcie sprzętu – dpmag_insert_p.aspx

Autorska platforma StudioSystem na której budowane są programy od SoftwareStudio wśród wykorzystywanych transakcji posiada taką która umożliwia ewidencję przyjęcia sprzętu do firmy/magazynu.
Programmers Working, Looking At Computer In IT Office.

Systemy TMS

Awizo wydania kontrahent może zapisać w programie awizo wydania traktowane, jako zlecenie wydania towaru. Wersja do obsługi magazynu usługowo zwykle wyposażona jest w moduł dostępu przez internet dla klientów – właścicieli magazynowego towaru. Dokument w trakcie realizacji oznaczony jest symbolem 1 w polu stan w pierwszej kolumnie rejestru. Systemy TMS pomagają, by pojazdy znalazły się we właściwym czasie w odpowiednim miejscu. Nie wyjeżdżały w trasę przeładowane, a kierowca posiadał odpowiednią dokumentację przewozową. Aplikacja VSS.net Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z innymi systemami wykorzystywanymi w organizacji poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. To z…

Import z pliku XLS (excel)

Platforma StudioSystem zapewnia zestaw narzędzi do zarządzania danymi, automatyzacji procesów i łączenia się z różnymi aplikacjami. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi oraz funkcjonalności StudioSystem oferuje wiele możliwości usprawnienia zarządzania danymi i zwiększenia produktywności. Jedną z przydatnych funkcji StudioSystem jest możliwość importu danych z pliku XLS do bazy danych.

Zmiana statusu przez skanowanie – maw_events_scan.js

Skrypt maw_events_scan.js przygotowany został z myślą o automatyzacji pracy pracowników ochrony oraz magazynu. Po wybraniu przez użytkownika pozycji menu Skanowanie wyświetlony zostanie formularz. W polu Kod powinien zostać zeskanowany kod kreskowy lub QR awizacji. Po wykonaniu skanu lub wciśnięcia entera program sprawdzi czy istnieje awizacja o podanym kodzie oraz spełniająca określone warunki. Jeśli nie będzie awizacji o takim samym kodzie jak wprowadzony do pola zostanie wyświetlony stosowny komunikat. Jeśli awizacja zostanie poprawnie odszukana w bazie, program wyświetli dwie sekcje – Informacja o transporcie oraz Działanie. W sekcji Informacja o transporcie widoczne są pola, które prezentują informacje dotyczące awizacji. Ikona w…

Wjazdy nieawizowane – maw_events_ins_yms.js

Pomimo wdrożenia programów do awizacji transportów często użytkownikom nie udaje się awizować 100% dostaw oraz wysyłek. Wynika to z wielu czynników. Przykładami mogą być między innymi brak dyscypliny wśród kierowców oraz firm spedycyjnych lub bardzo duża dynamika zmian w zapotrzebowaniu fabryki na różne surowce. W związku z tym, że nie wszystkie transporty mogą zostać zaawizowane z wyprzedzeniem przygotowaliśmy formularz dopisania wjazdów nie awizowanych. Rozwiązanie to pozwala to użytkownikom programu rejestrować ruchy na terenie obiektów, które nie zostały zgłoszone lub zostały zgłoszone poza programem. Formularz dopisania wjazdu nieawizowanego Przedstawiony poniżej formularz dostępny jest dla pracowników ochrony ( rola Brama). W celu…

Księga gości – maw_events_ins_vss.js

Na teren obiektów przemysłowych lub logistycznych poza transportami dedykowanymi do obsługi w magazynie wchodzą lub wjeżdżają osoby niezwiązane z transportem towarów. W celu rejestrowania oraz prowadzenia ewidencji wejść oraz wjazdów prowadzone są przez ochronę lub pracowników obsługujących bramy wjazdowe papierowe księgi gości. W celu zapewnienia kompleksowego narzędzia do rejestrowania ruchów na terenie obiektu przygotowaliśmy elektroniczną księgę gości. Głównymi zaletami jest elektroniczna ewidencja, która pozwala na podgląd on-line osób na ternie oddziału, weryfikację historii w szybki sposób dzięki możliwości filtrowania danych.

jqs_wms_operacje.js

Skrypt wykorzystywany w roli magazyn WMS przeznaczony jest do zamykania zleceń wydania oraz awizacji przyjęcia, ponadto umożliwia również generowanie dokumentów rozchodowych ze wskazanej lokalizacji.
Smart logistic industry 4.0 , QR Codes Asset warehouse and inventory management supply chain technology concept. Group of boxes in storehouse can check product inside and order pick time.

System awizacji dostaw w magazynach

System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Awizacja dostaw umożliwia logowanie się dostawców lub przewoźników za pomocą przeglądarki internetowej (przez www) i rezerwację wolnego terminu w wybranym doku magazynu. System zarządzania awizacjami System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych. Oprogramowanie YMS. Podstawowe funkcjonalności oprogramowania Awizacja Dostaw: prowadzenie rejestru awizacji dostaw/rozładunków; graficzna interpretacja w kalendarzu; awizacje cykliczne, jednorazowe; definiowanie miejsc załadunków i rozładunków (doków); podział czasu na okna czasowe w określonych przedziałach np. co 20 minut; powiązanie awizacji z innymi dokumentami systemu magazynowego; wysłanie potwierdzenia awizacji przez email lub SMS. System awizacji dostaw…

_CODE_SQL SYS

Idea wykorzystania tabeli _code_sql ogranicza się do zabezpieczenia bazy danych i zapytań przed dostępem dla użytkowników aplikacji www i Android. Wykorzystywanie unikalnych identyfikatorów UID po stronie klienta i przeniesienie logiki biznesowej na stronę serwera wydaje się obecnie najlepszym rozwiązaniem pod kątem bezpieczeństwa.
Closeup a blue toned calendar page with drawing-pins

Okno czasowe YMS

Okno czasowe w logistyce służy do obsługi punktu prac magazynowych, w których kończą się prace działu logistyki, a rozpoczynają bezpośrednie działania magazynu. W tym miejscu również spotykają się kontrahenci i producenci. Dzięki zaangażowaniu w proces tak wielu działów, okno czasowe ma za zadanie awizować transport w taki sposób, aby określić konkretne ramy czasowe dla danego zlecenia. Dzięki temu w sposób zorganizowany przebiegają załadunki oraz rozładunki na terenie magazynu. Okno czasowe pozwala w ten sposób uniknąć powstawania wąskich gardeł oraz stratnych dla zakładu przestojów. Awizacja kierowcy SoftwareStudio. Awizowanie System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel,…

jqs_kartoteki.js

Skrypt jqs_kartoteki.js wykorzystywany w roli Magazyn WMS.net umożliwia automatyczne dopisanie kategorii kosztów dla wybranego kontrahenta. Kategorie kosztów są wykorzystywane podczas generowanie dokumentu rozliczenia kosztów, który może być podstawą do wystawienia faktury za wykonane usługi dla wybranego kontrahenta we wskazanym przedziale czasowym.

Integracja z wagami samochodowymi – maw_waga_.js

Wdrożenie systemu do awizacji transportów coraz częściej sprowadza się do implementowania kompleksowej obsługi wysyłek i dostaw w magazynach, centrach logistycznych lub fabrykach. Jednym z istotnych elementów rozbudowanego systemu jest kontrola wagi pojazdów. W celu zapewnienia tej obsługi wprowadziliśmy w naszym systemie możliwość integracji wag samochodowych z systemem VSS.net. Widok w programie Z myślą o tworzeniu spójnego oprogramowania formularz do obsługi wag został przygotowany w technologii javascript z wykorzystaniem transkacji jqs.aspx. Dzięki temu prezentujemy użytkownikowi widok zgodny z pozostałymi standardami graficznymi, zachowując jednocześnie wysoką elastyczność rozwiązania pod katem konfiguracyjnym. „Kierowaliśmy się w tym zakresie dobrze znaną maksymą zjeść ciastko i mieć…

platforma www

Transakcja JQS

Uniwersalna transakcja pozwalająca na tworzenie dowolnych formularzy w języku javascript i JQuery. Konfiguracja Skorowidz JQS parametry: script=/role_wms/jqs_dpmag_wz.js?v@#appversion|scriptonload=MojaOnLoad() script – wskazanie skryptu do uruchomienia, wartość @ zostanie zamieniona na znak=, można użyć zmiennej #appversion, która podstawi wartość zmiennej wersji aplikacji (zalecana metoda wersjonowania plików js, tak aby przeglądarka pobierała najnowsze wersje)scriptonload – wskazanie nazwy funkcji uruchamianej po załadowaniu strony System WMS

dokumenty excel

wzfromxls

Transakcja wzfromxls pozwala na dopisanie zlecenia wydania na podstawie pliku xls. Importowane do programu dane, odczytywane są z pierwszego arkusza. Import zleceń wykonywany jest w dwóch etapach: Zapisanie danych w bazie, w tabeli tymczasowej. Przy zapisie weryfikowana jest poprawność danych – dane z pliku są porównywane z danymi programu.Zapis zlecenia w programie – w przypadku, gdy dla żadnej pozycji z importowanego pliku nie został zapisany błąd. Weryfikacja danych: Zapis kartoteki asortymentowej w bazie.Zgodnośc numeru palety i partii pomiędzy danymi programu, a plikiem xls.Zgodność ilości dla palety. Komunikaty błędów: Brak kartoteki asortymentowej w bazie – w programie nie ma kartoteki zapisanej…

Cloud computing proxy

sql_proxy_rma_v

Transakcja role_proxy/jqs_proxy_rma_v.js pozwala na sprawdzenie statusu reklamacji w trybie proxy (bez logowania). Do poprawnego działania wymagane jest podanie parametru key=, który odnosi się do skorowidza o PRX=PROXY, przykład: https://root.softwarestudio.com.pl/role_proxy/DefaultJqs.aspx?kod=JQS_PROXY_RMA_V&key=1746A9C8-455F-4AS0-B098-49642B4BC430&refno=6365376038183081 W przypadku wywywołania transakcji z parametrem refno, należy wpisać tylko numer RMA. Parametr refno= uzupełnia automatycznie pole odpowiadające za numer referencyjny. W przypadku wywołania transakcji bez wskazania wartości refno, należy również wypełnić ręcznie pole Numer referencyjny. Użycie przycisku Sprawdź status wyświetla aktualny status reklamacji: Treść komunikatu wyświetlającego aktualny status reklamacji pobierana jest ze skorowidza RES, kolumna UWAGI. Uwaga! Do poprawnego działania trybu proxy i transakcji DefaultJqs.aspx, w web.config należy dodać sekcję:…

Dopisanie cennika – wms_koszty.js

Transakcja zawiera funkcje pomocnicze dotyczące dopisania cennika usług klienta. Cennik jest dopisywany dla klienta. Przy dopisaniu pozycji cennika wybierane są kartoteki usług. Funkcje CennikOnLoad() i CennikOnReady() są używane jako parametry transakcji j_insert_update.aspx. Przykład parametru: script=../role_wms/wms_koszty& scriptonload=CennikOnLoad()& scriptonready=CennikOnReady()& kodtransakcji=WMS_INS_KNUSL_CEN& return=ZamknijOkno&leftpanelwidth=0& nridusl= CennikOnLoad(): Odczytuje i zapamiętuje identyfikator kontrahenta zapisywane w pozycji cennika.Dla przycisku ZAPISZ definiuje wykonanie funkcji ZapiszCennik() po potwierdzeniu przycisku. CennikOnReady() Odczytuje i zapisuje informacje wybranej kartoteki usług, które zapisywane są w dopisywanej pozycji cennika. ZapiszCennik() – zapisanie pozycji cennika: Dla kategorii kosztów innych niż Usługi program sprawdza i blokuje dopisanie pozycji cennika: z powtórzoną kategorią kosztów i kodem palety;bez wybranego…

wizualizacja.aspx

Transakcja wizualizacja.aspx wykorzystywana jest w roli Magazyn WMS.net i umożliwia przedstawienie w sposób graficzny zajętości magazynu.

_code_sql

Wykonywanie zapytań do bazy danych za pomocą skryptów JS lub jako wyniki podstawione dla kontrolki typu COMBO (WebCombo oraz WebComboFly) wymaga zdefiniowania zapytań po stronie bazy danych w tabeli _code_sql. Z poziomu modułu konfiguracja program udostępnia opcje przeglądania, edycji i dopisywania kodów zapytań. Definicje zapytań SQL Formularz dopisywania i edycji zapytań SQL to standardowa transakcja j_insert_update uruchamiana z kodem (kodtransakcji=SQL_INS_CODE_SQL). Formularz zawiera następujące pola: Rola – możliwość zdefiniowania do jakiej grupy należy dane zapytanie. Systemowe zapytania zapisujemy kod SYS Unique Id – unikalny kod zapytania, jest generowany automatycznie i pozwala identyfikować rekord, jest to kod używany później do wskazywania jakie…

ssJob

Aplikacja ssJob pozwala na wykonywanie automatycznie zadań w określonych odstępach czasowych. W celu utworzenia nowego zadania należy wypełnić tylko pola wymagane przez konkretne zadanie. Wartości zapisywane są w tabeli _jobs. Transakcje w ramach ssJob Pobieranie kursów walut ze strony NBP Aktualizowane raz dziennie, w przypadku weekendów, dane pobierane są z piątku. Wymagane pola: [NAZWA]=Pobieranie kursów NBP[TYPZADANIA]=POBIERZ_kursy_NBP[CYKLICZNOSC]=1[CYKLICZNOSCTYPE]=dni[OSTATNIOWYKONANO] – data i godzina rozpoczęcia dla cyklicznego wykonywania zadania, po godzinie 12:00 (np. 2017-12-15 13:00)[PARAMETRY]=ActiveServer=Nazwa_serwera[CONNECTIONSTRINGNAME] – np. Data Source=10.10.10.10;Initial Catalog=SS_StudioSystemTest;User ID=admin;Password=1234[DNIZADANIA]=0[ZADANIESOBOTA]=1[ZADANIENIEDZIELA]=1 Weryfikacja kursów NBP Wykorzystywane do automatycznej wysyłki maili z powiadomieniem o braku aktualizacji kursów NBP. Wymagane pola: [NAZWA]=Weryfikacja kursów NBP[TYPZADANIA]=VERIFY_kursy[CYKLICZNOSC]=1[CYKLICZNOSCTYPE]=dni[OSTATNIOWYKONANO] – data i…

dpmag_insert_zlj.aspx

Transakcja dpmag_insert_zlj.aspx wykorzystywana w roli Magazyn WMS.net umożliwia dopisanie dokumentu zmiany lokalizacji wg asortymentu
raporty

Raporty.aspx

Transakcja role_rap/raporty.aspx pozwala na podgląd wydruku lub generowanie plików z wynikami raportu w formacie XLS lub PDF. Uruchamiając transakcję należy podać parametry wymagane oraz można opcjonalne. Dodatkowe dowolne parametry przekazywane przy uruchomieniu transakcji zostaną przekazane jako wartości generowania raportu (parametry raportu przygotowanego w Report Builder). Parametry wymagane raport Parametr raport wskazuje na ścieżkę i nazwę pliku szablonu raportu jaki chcemy uruchomić. Przykładowo raport=/Firma_SoftwareStudio/dokumenty_wz oznacza, że uruchomiony zostanie raport (plik dokumenty_wz.rdl) znajdujący się w folderze Firma_SoftwareStudio, gdzie folder oznacza miejsce zdefiniowane w bazie danych SQL ReportingServices np. http://sql16/Reports/browse/ Parametry opcjonalne save Aplikacja online parametr save pozwala określić w jaki sposób zostaną utworzone i…

dpmag_insert_wzj.aspx

Transakcja dpmag_insert_wzj.aspx wykorzystywana w roli Magazyn WMS.net służy do dopisania dokumentu wydania zewnętrznego z magazynu WZ na podstawie zlecenia ZWZ.
praca biurowa

J_grid – dodatkowe polecenia w toolbarmenu

Wyświetlanie danych w tabeli za pomocą transakcji j_grid.aspx często związane jest z dodaniem poleceń (przycisków umieszczonych w górnym pasku nad tabelką). Poza standardową konfiguracją polegającą na ustawieniu tych przycisków istnieje możliwość dodania poleceń w listy rozwijanej. Warunkiem dostępu do przycisku z listą rozwijaną jest ustawienie parametru EKSPORT na tak, wówczas pierwszy z lewej jest przycisk oznaczony trzema poziomymi kreskami. Jest to lista, która domyślnie udostępnia polecenie eksportu danych do pliku excel (XLSX). Konfiguracja Ustawiamy polecenie EKSPORT na tak, oraz w polu dodatkowe przyciski wprowadzamy kod html dodatkowych obiektów np.: W efekcie otrzymujemy: Ustawienia Kolejne polecenia tworzone są za pomocą definicji…

dpmag_insert_rwj.aspx

Transakcja dpmag_insert_rwj.aspx wykorzystywana w roli Magazyn WMS.net służy do dopisania dokumentu rozchodu wewnętrznego.

Import z pliku tekstowego (CSV)

Moduł konfiguracji programu StudioSystem posiada funkcjonalność pozwalającą na ustawienie parametrów do uniwersalnego importu danych do bazy SQL z plików w formacie tekstowym tzw. CSV . Pliki mogą mieć różną strukturę a dane rozdzielone mogą być różnymi symbolami, domyślnie znakiem przecinka, ale dopuszczalne są znaki średnik lub pionowa kreska. Schematy importu danych Import realizowany jest za pomocą dedykowanej transakcji tej samej co import plików XLS (role_sys/import_xls.aspx) jednak, aby import został wykonany należy odpowiednio skonfigurować schemat za pomocą którego dane będą pobierane. Można wgrywać aplikacja w chmurze dowolne dane do dowolnych tabel na podstawie dowolnej liczby schematów importu danych z plików tekstowych,…

robot with glass tablet

Tradeshift – integracja

Poniższy opis dotyczy integracji – przesyłania dokumentów z Studio System do platformy Tradeshift za pomocą podłączenia SFTP . Krok 1: Klucze. W pierwszym kroku należy wygenerować zestaw kluczy RSA i dodać klucz publiczny po stronie aplikacji WEB Tradeshift.(Instrukcja do tego etapu znajduje się również pod adresem: http://integrate.tradeshift.com/sftp/ ) Pobieramy/uruchmiamy PuTTy, generujemy klucz RSA – zapisujemy zarówno klucz publiczny jak i prywatny do pliku.Klucz publiczny – widoczny w oknie programu przeklejamy do aplikacji SFTP Uploader na platformie Tradeshift.Klucz prywatny zapisany do pliku umieszczamy w katalogu głównym Studio System pod nazwą: tradeshift_sftp_rsa_priv.pk Krok 2: Dane serwera/użytkownika SFTP Z aplikacji SFTP Upload Tradeshift kopiujemy do Studio System adres serwera i…

dpmag_insert_pzj.aspx

Transakcja dpmag_insert_pzj.aspx wykorzystywana w programie Studio Magazyn WMS.net służy do dopisania bądź edycji dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ dopisywanego na podstawie awizacji przyjęcia ZPZ

dpmag_insert_pwj.aspx

Transakcja dpmag_insert_pwj.aspx wykorzystywana w programie Studio Magazyn WMS.net służy do dopisania dokumentu przyjęcia bezpośredniego oraz opisania dokumentu przychodu wewnętrznego.

_CODE_SQL NAR

Idea wykorzystania tabeli _code_sql ogranicza się do zabezpieczenia bazy danych i zapytań przed dostępem dla użytkowników aplikacji www i Android. Wykorzystywanie unikalnych identyfikatorów UID po stronie klienta i przeniesienie logiki biznesowej na stronę serwera wydaje się obecnie najlepszym rozwiązaniem pod kątem bezpieczeństwa. Rola NAR UID: 398B36AC-2C70-4CFB-A5C9-BD70A9E555AF Rodzaj kontrolki: EXEC TYTUŁ: Skorowidz DrawIo PRX=DRAW Zapytanie: EXEC [sp_nar_zapisz_pna] '{0}’,'{1}’,@KTO,'{2}’,’NAR’ Parametry: {0}-REFNO_RNA, '{1}’ – ACH UID: 321C7688-767D-4636-8023-B9D0B09A8120 Rodzaj kontrolki: Execute TYTUŁ: Skorowidz DrawIo PRX=DRAW Zapytanie: EXEC [dbo].[sp_nar_dpmag_zl] {0},{1},'{2}’,{3},{4},{5},'{6}’,{7},'{8}’,@KTO UID: ED86CA43-9837-4E48-8E37-F5AF71EDEDA1 Rodzaj kontrolki: Execute TYTUŁ: Skorowidz DrawIo PRX=DRAW Zapytanie: execute [dbo].[sp_nar_dpmag_insert] {0},{1},{2},{3},'{4}’,'{5}’,'{6}’,'{7}’,'{8}’,'{9}’,{10} ,{11},'{12}’,'{13}’,'{14}’,’NAR’,'{15}’,'{16}’,@KTO,@ODDZIAL,@MPK Parametry: {0} – REFNO,{1} – NRIDASN, {2} – NRIDWMS,{3} – NRIDODN,{4}…

platforma www

System awizacyjny

Czy korzystacie w obsłudze załadunków / rozładunków z systemu okien ? Samochód przyjeżdża na daną porę / godzinę zaawizowaną przez spedytora bądź wyznaczoną przez dyspozytora magazynu. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). VSS.net Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Ilość aut i okien uzależniona jest od: jakości i ilości wyposażenia magazynowego; ilości, przeszkolenia, profesjonalizmu pracowników magazynowych;szacunkowych rezerw na urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe (ilości dni nieobecności w pracy magazynierów); formy załadunku, mechaniczny wózkiem widłowym, czy też wymagający udziału prac ręcznych; ilości jednostek ładunkowych do załadunku/rozładunku,…